Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Talán ez már jósló fájás?!

2008.08.01. 13:01 sylblog

Két hete éreztem elősször, éjszaka a derakamból sugárzott ki a fájdalom, valamint combtövem fájt nagyon, valamint az alhasam. Tisztára olyan volt mint egy menstruációs görcs. Nagy nehezen kibotorkáltam a konyhába, bevettem egy MagneB6-t és negyed óra múlva elmúlt. Aztán két hétig semmi, most a héten pedig egyre gyakrabban. A gyakrabban azt jelenti, hogy tegnap megismétlődőtt éjszaka és napközben ez a görcs. Ma pedig hajnalban erőteljesen éreztem fájdalmat, valamint keményedett a hasam. Szerencsére csak egy görcs volt, utána el tudtam aludni. Talán ezt hívják jósló fájásnak? Szerdán töltöttem a 33. hetet. Vércukor eredményem jó lett:). Fagylaltot nagyon rég nem ettem (pedig nagyon kívánom:(). Jövő héten esedékes, hogy meglátogassam a dokit, addíg megpróbálom a görcsök miatt sokat pihenni, feküdni. Ebben a melegben hanyagoltam a főzést, pedig szívem szakad meg, hogy nem a megszokott hazai kaját adom így a férjemnek. Ez van. A babacucc vasalást nehéz megállni, hogy ne csináljam. Nagyjából besaccoltam hány adag mosás lesz még és hány körben kell vasalnom még. A felén vagyok túl. Itt áll a vasalódeszka a számítógéptől nem messze, fölösleges is összecsuknom, folyamatos használatban van.

Tegnap gyógyszertárban anyummal beszereztük az alap cuccokat (fürdetőkrém, popsikrém, alkohol, steril vatta, steril gézlap stb.) Baba hajkefét egyáltalán nem vettem még, annál az egyszerű oknál fogva, hogy amiket az üzletekben láttam, nem venném meg a babucinknak. Úgyanis mindegy, hogy márkás vagy nem márkás, vacak műanyagok kaphatóak, amikkel a fejemet sem vakarnám meg.

Mivel elég nagy hippi frizurával jöttem a világra és férjem is, és szinte mindenki nagy hajjal született a családban. Ezért mindenképp kellene egy jó, puha, szőr kefe. A kecske vagy lószőr kefével találkoztam, de nem voltak puhák:(. Ezért már azon gondolkoztam, hogy fodrászkellék üzletben nyakszirtkefét keresek a babának.

Cumisüveg mosókefének pedig nem a bababoltokban kaphatót vettem meg, borászati szaküzletben jártam és a kisebb üvegekhez D25 mm átmérőjű kémcső kefét vettem, a nagyobb cumisüveghez pedig, 0,3 l-es üveghez való üvegmosókefét vettem, szintén szőrből van. Itthon már kipróbáltam és teljesen tökéletes megfelel a célnak, nem is beszélve arról, hogy vagy 600 ft-ot megtakarítottam így.

Szólj hozzá!

Címkék: hét baba 33 fájás cumisüveg görcs jósló hajkefe kémcső kefe mosókefe üvegmosókefe

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr93595921

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása