Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Csendes vasárnap

2008.08.17. 14:11 sylblog

Éjszaka végre nagyon jó levegő volt, ilyenkor bukó állásba rakom az ablakot, úgy alszunk. Csak egy probléma volt, hogy még éjjel kettőkor is obégattak részegen az első emeleten néhány lakó:(. Kismamaként kicsit érzékenyebb vagyok az ilyesmire, de nem vagyok az a balhézós típus, aki kimegy és kiveri a balhét. Ezt meghagyom másoknak, ráadásul az idegesség és hogy indulatoknak kitegyem magam, nem ér annyit ebben az állapotomban.
Szóval, becsuktam az ablakott és megpróbáltam aludni, 6-kor a gyerek már nagyon nyomta a húgyhólyagom, kikóvályogtam WC-re, aztán visszafeküdtem. Arra nem számítottam, hogy fél kilenckor ébredek fel, de nagyon jól esett az alvás:)

Húgomat is keltettem, aztán megreggeliztünk. Gyorsan összeraktam spenótos lasagnét ebédre. Aztán felhívtuk apósomat, fel lett köszöntve. Anyósom megint egy csomó dolgot akar küldeni, de mondtam neki, hogy ne haragudjon, most nem igen tudok mit kezdeni egy láda uborkával, nyúlhússal. Egyrészt nagy munkáktól már el vagyok tiltva és nem tudjuk elfogyasztani azt a mennyiséget,amit küldene...Ja, és diétáznom kell....

Hétvégén takarítás kimaradt, mert hát azt se lehet...A férjem nagyon elfoglalt lesz a jövő héten, darabokban azért nem ártana törölgetni, porszívózni, felmosni....Szerdán nemzeti ünnep, előtte be kéne vásárolni és főzni is kéne valamit....

A nő létem emlékeztetésére kéne szülés előtt szemöldököt szedetni, mert lassan Brezsnyev leszek...Holnap délelőtt azt hiszem, el megyek kozmetikushoz.

Szólj hozzá!

Címkék: diéta wc balhé takarítás szemöldök lasagne lakótársak spenótos

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr30619793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása