Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Félreértések hétvégéje

2008.08.23. 20:27 sylblog

Tegnap unokaöcsém és nagybátyjám átjöttek beszélgetni, lazítani. Párom -jó vendéglátó módjára- szervírozta az italokat, amiket kértek, még koktélokat is lehetett tőle rendelni;).
Szóval jó hangulatban telt az idő, csak azt nem gondoltam volnak, hogy családi vita, félreértés, zsörtőlődés lesz. Lényeg, hogy nagyinál aludtak és hát mivel elmúlt már 80 éves, érthetően nehezen viselte, hogy a nála eltöltött napok alatt többször is éjfél után értek haza nagybátyjámék. Azt hozzáteszem, hogy nálunk csak este kilencig voltak, hogy utána milyen régi ismerősökkel találkoztam, az már nem tartozik rám. A nagybátyjámnál nem volt kulcs, így nagyinak kellett lesben állnia, hogy beengedje őket.
Anyummal szinte minden nap beszélünk telefonon, olyan díjcsomagban vagyunk, ami nagyon kedvező. Hétvégén van úgy, hogy kétszer is  felhív, hogy s mint, amúgy egy városban lakunk. Ma az volt a furcsa, hogy egész nap néma volt a teló, nem hívott. Este gondoltam felhívom, hogy mizujság. A beszélgetés alatt éreztem, hogy valami nem stimmel, mintha neheztelne valami olyanért, amit el se követtünk. Holnap egyedül töltöm a napom sajnos, mert a párom dolgozik. Hívtam anyuékat, ha van kedvük, látogassanak meg délután. Gyalogosan kb. 1,5-2 km-re lakunk anyuméktól. Mivel nem lesz meleg,gondoltam, hogy biztos jönnek. Előtte kérdeztem, hogy nem volt remélem semmi gond és jó hangulatban utaztak vissza nagybátyjámék és rákérdeztem, hogy ez+az hogy is volt. Mert tegnap nagybátyjám mondókájából úgy tűnt, hogy anyu, nagyi kavarta. variálta meg a dolgokat és programokat, amit én úgy szűrtem le magamnak: HOGY VALAHOL KETTŐ KÖZÖTT VAN AZ IGAZSÁG.....
Na ekkor anyum leszögezte, el ne higgyjem amiket nekem mondtak, mert nem úgy van az!!!Meg hogy túl vagyunk rajta, de ne most beszéljük meg, még magába is le kell rendeznie...
Nagyit kb. 2 hetente látogattam (szintén egy városban lakik), egészen addíg, amíg nem fogott az orvos pihire. Néha-néha telefonon is felszoktam hívni. Azt elfogadom, hogy ő nehezen mozog, és nagyon ritkán jár(t) nálunk. Ám azért az utóbbi 3 hétben jól esett volna, ha vezetékesen este egyszer-egyszer felhív...na mindegy

Én(mi) többször fordulunk meg anyuéknál, anyum kicsit lusta. Sokszor csak akkor jött, ha kocsival lementünk érte. De azért engedtessék meg nekem, hogy talán az orvos nem véletlenül fogott pihenőre 2 hete, hogy szülés előtt ne nagyon mászkálják, elvárhatom, hogy engemet látogassanak és ne én mászkálják el hazulról.

Szóval, jót alszok és holnapra ezt egész baromságot elfelejtem. Aztán majd csak lesz valami, de ez nekem nagyon is kicsinyes dolog, nem akarok többet foglalkozni vele.

Ma elmentünk étterembe lazításképp, nagyon jól esett, mert ezek azok az utolsó olyan napok, amikor még csak ketten vagyunk, utána nem sok nyugalom lesz, ha itt a gyerkőc;), ami persze természetes dolog:)

Szólj hozzá!

Címkék: telefon hétvége vita szülés nagyi anyu dolgok távolság félreértés látogatás kicsinyes

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr64629593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása