Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Levegőztetés csak félsiker baba nyugtalanságára

2008.09.29. 07:33 sylblog

Mint írtam, levegőztetéssel próbálkoztunk az esti mizéria eljövetelénél, most úgy mondanám, részlegesen bevált. Etetés után automatikusan kezdődőtt a nyöszörgés, de nem igazi sírás, továbbra se tudjuk az igazi okot. Fél óra után fogtam gyerkőcőt és beleraktuk bundazsákba, majd be a kocsiba, nyitott erkélyajtónál levegőztetés indul. A zsákban kevésbé volt nyüzge, de a cumit kérte. Túl sokáig nem akartam szellőztetni, ahogy búkóra tettük az ablakot, rögtön jelzett, hogy nem OKÉ a dolog. Ránéztem, mondtam neki, hogy késő van ilyenkor már nem megyünk éjszaka sétálni, sem diszkóba bulizni;)/Vasárnap meg pláne nem, amikor másnap apuci menne dolgozóba/

Aztán egyszer csak elaludt....Éjszaka nyugodtan telt, a nappal is. A picur súlya 3900 g!Durván 20 dkg-t hízott az elmúlt két hétben 5 naponta!!! Most ugye akciós a TESCO pelenka (1600 ft/csomag), ebből megvettem a MIDI méretet, amiben 80 db van. Ár/érték arányban ez nagyon jó, csak talán ott szúrtam el a dolgot, hogy rögtön 2 csomaggal vettem, de lehet, hogy kinövi ezt a méretet, ezzel a hízzással!!! A MIDI méret:3-5 kg, a következő méret elég fura nekem:4-9 kg.Az viszont tuti, hogy javában nagy rá és drága, mert abban csak fele mennyiségű pelus van.

Kicsit összezördültem apucival gyereknevelés terén, az éjszakai nyüzgeség kezdetekor nem szóltam, hogy próbaképp nem megyek be az első 5-10 percben a kis Mazsolához. Apuci 3 perc után megunta és intézkedett...., ment nyugtatni a babát. Amikor bementem hozzájuk a szobába, morcosan vissza lettem zavarva aludni, hogy majd csak szoptatáskor jöjjek...

Engem nagyon le tud hangolni az, hogy miután apuci megjön munkából és aktívan részt vesz este a babázásból és ha sírás-rívás van felváltva tartjuk a frontot, fontos napi dolgokat nem tudunk megbeszélni egymás közt. Nem azért, mert nem akarjuk, hanem mert mindig van valami gyerkőccel.....:(

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: cumi tesco akció baba midi sírás pelenka levegőztetés súlygyarapodás

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr8686602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása