Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Raiffeisen SMS díjakkal szívat

2008.10.16. 15:28 sylblog

Tegnap kaptam meg Raiffeisen Banktól a szokásos számlalevelet és kiakadtam. Ugyanis kiszúrtam a számlalevél alján egy apróbetűs részt, miszerint 2008. október 1-tól a Mobil Banking szolgáltatásuk keretén belül minden kiküldött SMS után felszámítanak 20 Ft-t darabonként. Nekem a Lendület Számlacsomag van, aminek a havidja eddig tartalmazta a Mobil Banking szolgáltatás díját (EDDIG NEM SZÁMOLTAK FEL SMS-K UTÁN SEMMIFÉLE DÍJAT EBBEN A CSOMAGBAN!!!) Be lehetett állítani, hogy milyen gyakran és milyen érték feletti pénzügyi tranzakciókról kapjak SMS-t. Szóval, ha sokat használom a bankkártyámat, akkor szívok, mert akár a számlacsomag havidíját meghaladó összegben költségem keletkezik. Ezzel azt akarják elérni, hogy kp-ban fizessek inkább???!!! Azt értem, hogy áthárítják a költségeket, de azért ez durva. Gondoltam, hogy talán lehet szabályozni, hogy mikor kapjak SMS-t, hát nagyot tévedtem. Két lehetőségem van, váltok bankszámla csomagot, ami olcsóbb, de kevesebb a szolgáltatás benne és hozzá megrendelem a Mobil Banking alapszolgoltatást. Most úgyis itthon vagyok gyerkőccel, kevesebb az eseti utalás is. Megtartom a Lendület Számlacsomagot és korlátozom amennyire lehet a bankártyahasználatot és havonta kétszer kp-t felveszem (havonta kétszer ingyenes a kp. felvétel) és a kisebb értékű napi bevásárlásokat abból intézem.

Tehát csak addíg édes az ügyfél, amíg hozzájuk nem kötődik mondjuk egy hitellel....

Azért megnéztem néhány bank weboldalán szúrópróbaszerűen, hogy mennyire kóstál a mobil banking szolgáltatás máshol. Hát, rá kellett döbbenem, hogy igen csak borsos díjakat számítanak fel. Átlagban van egy alap csomag és egy többlet szolgáltatást tartalmazó csomag (amiben minden tranzakcióról küldenek sms-t).A havidíj a nagyobb csomagnak cirka 400 ft, amiben vagy korlátlan az sms szám vagy még ezen felül fizetni, és nem is 20 ft/sms díjat, hanem 35 ft-t.

Szólj hozzá!

Címkék: mobil sms lendület használat raiffeisen banking kp számlacsomag bankártya

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr21717168

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása