Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Oltás után, szoptatás

2008.11.10. 10:32 sylblog

Tegnap este kis Mazsola nyügi, cumi, alvás, aztán fürdés. Fürdető mester az apja, én csak asszisztálok, de folyton skubizik, hogy ott vagyok-e. Végre nem forgatja a fejét szopi közben annyiszor és nem hisztizik Mazsola. Rájöttem a szopipárna számunkra kényelmes használati módjára, de ehhez az kell, hogy a kényelmes kanapénkon üljek, aminek jó magas és csak enyhén van döntve a háttámlája. U-alakban meghajlíotom a szopipárnát, az U-betű íves részére teszem rá a babát, a feje is erre fele esik. A szopipárna másik "U-betű szárával" a derekam kitámasztom a kanapé háttámlájánál. A szopipárnát a karfára kicsit feltámasztom, ennyi. Így többször el is alszik, a szopi végén, mint egy pólyát meg lehet fogni a gyereket, jól alá nyúlok és már szállítható zökkenőmentesen este az ágyába kis Mazsola aludni.

Túl vagyunk oltás után nyüggösségen, vidáman, nevetve ébredt a gyerkőc. Hétvégére vendégeket várunk. Sok kicsi sokra megy alapon kell emiatt szerveznem a teendőket. Magunknak nem kell főzni a héten, de szombatra majd igen. Valószínűleg a vásárolnivalók nagy részét már csütörtökön meg veszem, vagy max. péntek délelőtt.Péntek este előkészítem és a főzés/sütés része marad csak szombat reggel/délelőtt. Ma még nem, de apránként teljes lakás takarítása is rám vár. Ha nem nyügi a gyerek, akkor két szopi között nappali-konyhával végzek talán. A többiből bízok majd feladatot férjemre is. Ma nem álltam neki takarítani, süt a nap száz ágra, etetek, megyünk levegőre. Max. apjának hozunk kedvenc pékségből friss bucit hot-doghoz.Hozzávaló salátát már összeraktam (gombás csirkesali borsikafűvel, kaporral, kevés fokhagyma, 3 dl kefír). A csirkehúst a hétvégén készült húsleves alapanyagából dolgoztam fel.

2 komment

Címkék: csirke saláta gombás párna helyett pólya szoptatós borsikafű szopipárna u alak

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr41760010

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

essz · http://www.bubukedves.blog.hu 2008.11.11. 00:24:52

na végre itt egy hasonló helyzet! ha a kis csomag gyermeket az ágyba szállítjátok a böfiztetés kimarad? ti ezt hogy oldjátok meg?

hordozókendő dilemma nálunk is esedékes. kényes pont: a télen felöltöztetett gyermek. hogy fér be? ill. melyikbe?

sylblog 2008.11.11. 13:04:25

Essz! Lefekvés előtti szopikor a büfiztetés sokszor kimarad.Finoman kihúzom a szájacskájából a cicit, aztán várok 2-3 percet.(Ilyenkor egyenletesen szuszog vagy félkómásan néz ki a fejéből a gyerkőc).Na és ilyenkor jön képbe az apja. Egyik karjával fejvég felől jól alányúl a gyerkőcnek, másik karjával a két lába között, egyetlen egy határozott mozdulattal kiemeli az ölemből és ugyanezzel a mozdulattal lerakja babucit ágyikóba. Ha keresi a cicit, akkor elalváshoz úgymond becsapjuk, cumit kap.Ha kipattan a szeme halk suttogás fülbe és fejsimi.

Mivel egyre inkább jól tartja magát a gyerkőc nem biztos, hogy kiadok több ezer forintot hordozókendőre, ha már egyszer van kenguru.Többször beleraktuk rövid időre, jól viselte.Szerintem a kendőben is jól elfér a gyerkőc felöltöztetve.Én itthon most kisérleteztem ki, hogy kenguruban hogyan bugyolálom be polár takaróval. Könnyen megoldható, majd készítek képet róla.
süti beállítások módosítása