Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Kétségbeesve, egész nap sír a gyerek

2008.11.12. 13:04 sylblog

Semmi jó hírem nincs fogzás, nyáladzás, nyügösség terén. A helyzet egyre rosszabb, hajnali 4 óta fenn vagyok, az eddig kiegyensúlyozott gyerek kifordult önmagából. Születése óta kis Mazsolánk sose kedvelte igazán, ha karomban tartom, inkább az részesítette előnyben, ha leteszem az ágyra magam mellé és úgy beszélek hozzá vagy simizem. Most csak a karomba ringatva van el, abban a pillanatban ha leteszem, ordít 1000-el. Két napja két szoptatás közötti idő végig ordítja, nem tudom az okát. Kajához, mosdóban ritkán jutok el:(. A sírás nem akaratos, hanem nagyon szenvedős, nem hasfájós sírás, azt már meg tudom állapítani. Sajnos megint volt tegnap lefektetés után zöld kaki, de a sötétebb fajtából, ami nagyon nem jó jel. Továbbra is nyáladzik borzasztóan, vízözön a ruhácskájának a nyaka és az előke, nem győzőm cserélni.Gyömöszöli a kezét a szájába. Chamomilla-t adtam neki, szerintem nem volt semmi hatásaBevallom anyásan, ma a gyerekkel együtt sírtam.

Felhívtam a gyerekorvost, holnap délután kakis pelust viszünk széklet mintavételhez. Hogy írom e sorokat a gyerkőc mellett? Úgy, hogy amikor nem bírtam vele, beöltöztettem és kivittem a folyósóra levegőztetni és ott végre bealudt, most már behoztam, mellettem alszik a mózesben.

A neten szétnéztem mi lehet ennek az egésznek az oka: 1. fogzás 2. vmilyen fertőzés (zöldkaki) 3. a kettő együtt 4. allergia (tej,tojás, stb.). Mindenesetre cici vmennyire megnyugtatja és eszik, de nem ugyanolyan étvággyal mint régebben.

 

Szólj hozzá!

Címkék: zöld allergia kaki baba gyerekorvos vizsgálat fogzás nyál széklet nyügős fertőzás

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr56765120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása