Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Szolgálati közlemény

2008.11.27. 12:06 sylblog

SZOLGÁLATI KÖZLEMÉNY

Anyautomata munkakörben elvégzendő feladatok teljesen kimerítenek. Mostantól határozatlan időre felfüggesztem a blogírást.Okok: gyerek egésznap ordít, LEHET, HOGY HIPERAKTÍV. Éjszaka sem alszik, nappal se lehet mit kezdeni vele. Enni eszik, tej van, mozgása és ő maga fejlődik.

 

5 komment

Címkék: szolgálati közlemény baba blogírás hiperaktív

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr36791142

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

essz · http://www.bubukedves.blog.hu 2008.11.27. 23:07:53

talán csak jön a foga..
reménykedjünk. ha így minden ok körülötte, akkor azért nem hiszem, h hiperaktív lenne..
bár okoskodásnak nyögés a vége.
hu, azért ez húzos lehet, én azt is alig bírom, amikor bubu "néha" ordít.

mariann 2008.11.29. 07:56:12

3 hónaposan nem kellene már végigaludni az éjszakát?
Tápszert szoktak még ajánlani, hogy akkor nem lesz éhes az éjszaka közepén, nem ébred fel és tudtok aludni, mert az laktatóbb.
Gondolod hiperaktív? meg kell nézetni orvossal, de lehet hogy csak egyszerűen nyugtalan, nyűgös baba.Van ilyen.biztos hgy kinövi, csak kérdés mikor.
kitartás!!

sylblog 2008.11.29. 11:47:53

Sok mindent mondanak a szakemberek, de szerintem természetes, hogy éjszakát még nem alussza végig.Ha tápszert kap, attól valóban jobban bealszanak, de addíg nem akarok adni neki, amíg megfelelően hízik (ha heti 12 dkg alatt van a hízás tápszeres kiegészítést ajánlanak az orvosok)
Most 15-17 dkg-t hízik (5,45 kg, 63 cm) általában a gyerkőc.Kétségbeesésemben írtam, hogy talán hiperaktív,de inkább a sok fronthatásra és fogzásra fogom a dolgot.Védőnő szerint, most ilyen korszaka van gyerkőcnek.

essz · http://www.bubukedves.blog.hu 2008.11.29. 17:15:27

hát azért sztem nem szabad adni tápszert, h az ember többet tudjon aludni..
ilyenkor senki sem alszik. bubu alszik, de én nem, mert nekem meg bedurran a keblem..szóval fejni kelek.
sztem nem csak azért alszanak, mert olyan sokat esznek, ez inkább alkati kérdés. bubu van úgy, h alig eszik este, mégis alszik. jelenleg legalábbis.
biztos nem hiperaktív és tök szépen fejlődik..nem kell ide tápszer!!

sylblog 2008.11.30. 13:06:19

Köszi a biztatást essz!
süti beállítások módosítása