Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Bevásárló - és babakocsi navigálás

2008.12.05. 12:52 sylblog

Már október végén el kezdtem néhány ajándékot megvásárolni hozzátartozóinknak, tulajdonképp egy-egy apróság. Pl.Nagyinak(dédi) egy pofás, egyszemélyes 0,7 mázas köcsög, amiben tejet vagy teát tud belerakni.

Az egyik áruházlánc katalógusában megláttam időjárásjelző állomást nagyon jó áron. Apósomnak már régóta nézegettük, hogy jól jönne neki (telek miatt). Na felcuccoltam gyerkőccel, babakocsival elsétáltam az üzletbe. Mivel az üzletben nincs bevásárlókosár, szóltam a pénztárosnak, hogy csak babakocsival mennék be, más csomagom nincs. A biztonsági őr visszaküldött, hogy hozzak bevásárlókocsit, csak azzal mehetek be üzletben. Visszamentem hát bevásárlókocsiért. Hát elég érdekes volt a sok nyugdíjas között navigálni babakocsival és bevásárlókocsival. Mehettem volna autóval és bébihordozóval, de az üzlet mindössze 15 percre van tőlünk és jó kis csöndes utcákon jót lehet sétálni. Szóval, megtaláltam a kütyüt, akkor hozták, vettem egyet.

Tegnap hajnal 5-től sétáig nem aludt a gyerek, aztán kettő órát mégis aludt délután.Estére kiütötte magát, annyit mocorgott, most nagyon alvós napja van, nem bánom. A kakival tegnap szenvedtünk megint egy sort, de nem mondanám, hogy szorulása van. Több helyen olvastam olyat, hogy gyümölcsöt ilyenkor (almát) már ajánlanak a gyerkőcnek. Na megkérdezem ma az orvost.

Szólj hozzá!

Címkék: alma gyümölcs kocsi 3 kaki baba babakocsi bevásárló szorulás

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr43805767

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása