Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Miért nem szopizik rendesen a 3 hónapos babánk????:( SZOPÁSI SZTRÁJK

2008.12.08. 15:12 sylblog

Teljesen magam alatt vagyok, nem tudom mittévő legyek. Lassan két hete, hogy pár perc mellre tétel után a három hónapos babám üvölteni kezd és el tolja magától a cicit. Megbüfiztettem, várok pár percet újra kínálom a mellem,  jobb esetben még két percig szívja, aztán kezdődik minden előlről. Ha látom, hogy kezd éhes lenni, akkor újra kínálom cicivel, hogy ne legyen éhes (1-2 óránként eszünk, mondhatnám össze-vissza, az eddig kiszámítható 3 óránkénti etetés helyett) Szóval anyatejes gyorsétkezde vagyok. Egy szívás, egy nyelés nála. Doki azt mondta, hogy ne törődjek vele, hogy ilyen rövid ideig szopizik, ameddig hízik. Könnyű ezt mondani, nincs egy nyugodt szopink:((((. Lassan kezdem a türelmemet és kitartásomat elveszíteni.....

Pénteken picur jól viselte oltás, de éjszaka belázasodtunk most rendesen. 38 fokos láza volt. Sose sikerül megbarátkoznom Germicid kúppal, egyet megint kilökött melléktermékkel együtt. A másodiknál vagy öt percig ott tartottam az ujjam, hogy ki ne lökje, nem volt szerencsénk. Amikor reggel pelust cseréltünk kúp maradványokat találtam kakival együtt, de lement láz.

Tegnap hasrafordulás után visszafordult a hátára gyerkőc, hát csak lestünk. Hasrafordulás után kinyomta magát és egy percig megtartotta magát, hát nem semmi.

Rá kellett jönnöm, hogy REJTÉLYES SZOPÁSI SZTRÁJKKAL ÁLLOK SZEMBEN. Találtam neten érdekes infokat, megpróbálom félálomban etetni, vagy ébredési szakaszban. Szájpenész, torofájás, nátha, nyaki fájdalom, menstruáció kizárva okként.

Szólj hozzá!

Címkék: sztrájk gond kúp szoptatási hasrafordulás germicid időtartam szopási

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr94811173

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása