Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Semmit nem eszik gyerkőc, kétségbeesés

2008.12.09. 07:20 sylblog

Tegnap 5 mérést végeztem a mérleggel, hogy mennyit szopizik a Kis Mazsolánk. Döbbenet, 30-40-50 g!!!.Súlyát lemértük, ugyanannyi mint 4 napja. Ennél többet evett a kórházban is 3 hónappal ezelőtt, amikor megszületett.Most már ott tartunk, hogy napközben 2,5 percet eszik, aztán ordít. Próbáltam adni nekem folyadék utánpótlásnak pohárból forralt, lehűtőtt vizet de három kortynál többre nem jutottunk. Próbáltam lefejni a mellemben maradt tejet, de nem maradt 25 ml-nél több. Tiszta hülye vagyok, már 10 nappal ezelőtt kellett volna fejnem, mert ugye kereslet-kínálat alapon van tej. Hát volt tej, nincs tej. Tegnap délután óta folyamatosan mellszívózók, ingerlem a mellem, hogy legyen tejem. Feltünően aluszékonnyá vált a gyerkőc. Tegnap rengeteget aludt. Este kétségbeesetten bontottuk fel a kiváltott tápszert, de azzal se mentünk sokra. Éjszaka programozottan keltem gyerekhez, hogy álmában etessem, akkor 8-10 percig szopizott, de ezután sem maradt sok a mellemben. Ma elmegyünk csecsemőtanácsadásra, a történet vége tápszer és az szerintem, hogy ameddig tudjuk hordjuk a tejet az anyatejgyűjtőből. Mindent megadnék azért, hogy szép nyugodtan szopizzon a kisfiam.

Hát voltunk dokinál. Az ábra a következő: gyerek makkegészséges, nekem fogy a tejem és vissza kell csalógatni az étvágyát. A doki utasítására elősször szoptatok, ha nem tetszik neki, váltunk másik mellre. Ha emelett is még éhes, sír, akkor jöhet a tápszer. Na így is csináltam 50 ml-t készítettem csak ki. Cumisüvegből (DM-s, egylyukú) nem kellett. Apa ordításra ért haza. Aztán beraktuk babucit bébihordozóba a tápszert egy pohárkába átönöttem és gyerekkanálal kínáltuk, így kevésbé tiltakozott 35 ml elfogyott. Most már csak az a bajom, hogy ez elég pepecselős, kellene valami olyan szerkezetet találni, amiből elfogadja az én cicipárti babám a tápszer pótlást.

2 komment

Címkék: nem szoptatás baba eszik étvágytalanság anyatej mellszívó aluszékony csecsemőtanácsadás anyatejgyűjtő

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr84812526

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

essz · http://www.bubukedves.blog.hu 2008.12.09. 22:44:03

tök jó, h cicipárti!! : )
nekünk egyszer volt hasonló, konkrétan, amikor túletettem bubut, mivel sírt és meg volta győződve arról, h éhes. utána egy napig szinte csak aludt és még jó pár napig eltartott, mire regenerálódott. közben nagy kakik (már sorry, de ez fontos) láthatóan megkönnyebbülést jelentettek számára.

biztos vissza fog jönni a tejed, ha gyakran szoptatod és felváltva. plussz tésztafélék rám nagyon jó hatással voltak... bár ne lettek volna annyira.
hihetetlen miket produkálnak ezek a gyerkők!

bubu meg olyan mohó, h fél szoptatás idő alatt fuldoklik szegényke...de tényleg volt pár nap, amikor az én mohó babám rá se tudott nézni a cicire..

sylblog 2008.12.10. 09:41:35

Estére háromlyukú cumisüvegből adtam gyerkőcnek a tápszert a szopi mellett, bezúzott 100 ml-t.Hiszti megint volt, de kitolok vele csak éjszaka 2x szoptatom.
süti beállítások módosítása