Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Prevenar oltás után

2009.03.04. 18:39 sylblog

Veszettül elfáradtunk a tegnapi napban, pontosabban a várakozásba csecsemőtanácsadáson. Nem csak én, hanem a nagypapa is. Több mint 1,5 órán keresztül ugrált Mazsola egyikünk vagy másikunk karjában. Nem akarom elkiabálni, de egy kisebb nyügősségen kívül eddig megúsztuk az oltás mellékhatásait.Kopp...kopp -lekopogtam, hogy ne is lázasodjon be babuci.-
Egy biztos, tanácsadásra jó darabig nem megyünk, elegem lett. Ha mérlegelni szeretnénk Mazsolát felhívom a védőnőnket és megbeszélem vele, hogy inkább hozzájuk megyünk ez ügyben időpontra.

Reggel prüntyög telóm, SMS banktól, OEP-től jóváírtak félhavi TGYÁS-t, GYED-ről még semmi hír (Időben lett intézve). Remek, félhavi ellátmánnyal legyünk el, aztán jön hónap közepén a bank leemelni számláról hiteltörlesztést. Még szerencse, hogy van némi vésztartalék.

Apjok már megint náthás, érdekes módon eddig mindig ő volt a ludas baci terjesztésben.Amióta Mazsi megszületett 3x vonult végig a családon náthaszerűség és mindig vele kezdődőtt. Hiába mondtam már egy hónapja, hogy vmi multivitaminnal tunningolja magát, olyan sápadt (túlhajszolt). Én szedek vitamint, igaz már nem vagyok terhes és nem is szoptatok, de maradék magzatvédő vitaminban is minden meg van.

Folyton a http://www.koponyeg.hu oldalt nézem mikor lesz már tavasz, napsütés jó idő, de eddig még nem jeleztek semmi jót:(

Valaki meg tudja mondani milyen időnk lesz tavasszal-nyáron? Várom az előrejelzéseket!

2 komment

Címkék: tavasz időjárás nátha vitamin oltás oep gyed tgyás prevenar koponyeg

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr11981539

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bblog 2009.03.05. 15:09:28

Szia!
Megkérdezhetném tőled, hogy neked mik voltak a tapasztalataid a Titi-s babakocsival. Ha jól tudom, vettetek újat, vagyis akkor nem vált be? Én ezen a babakocsin agyalok, de vidéki lévén nem tudom sehol se kipróbálni, csak internetes boltokban látom. Én májusban szülők. Jó lenne a mózes résszel őszig kihúzni! Tényleg magasabb embereknek nem jó? Nagyon megköszönném a segítségedet. Sokat segítene, ha elmondnanád a véleményedet. Üdv Bb

sylblog 2009.03.06. 13:25:57

@Bblog: Szia!Mivel májusban szülsz,szerintem ti jobban jártok a Titi-s babakocsi mózes részével mint mi.A belső hossz 70 cm.Nekem gyerkőc hamar kinőtte és a téli öltözék is sokat dobott rajta.A sportrészt sokáig lehet használni, akár 2-3 éves korig, viszont, hogy nekünk hamar kinőtte a mózest,3 hónaposan nagyon elveszett benne.Ha a blogomat vissza olvasod,írtam milyen babakocsit vettünk áthidaló megoldásként.Állítható egy gombnyomásra tolókar magassága,nem csak magas embereknek való megnyugtatlak,én nem vagyok alacsony.Ár/érték arányban sokat tud, nagyon jó terepjáró.Kisméretűre jól összecsukható,de mózessel együtt+gyerek emeltre cipelni kriminál.Én külön-külön szállítottam fel az emeletre sétából.Kis városi autó csomagtartóba csak akkor fér el, ha leveszed a hátsó nagy kerekeit.Na erre nagyon kell vigyázni,mert ha rosszul rögzít (ami nagyon könnyen előfordul) menet közben elhagyhatod a kerekeit (saját tapasztalat).Remélem segítettem, jó egészséget neked és a babának!
süti beállítások módosítása