Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Mozgalmas nap

2009.03.16. 17:50 sylblog

Ma voltunk dédinél.Reggel bekevertem a gyümölcs desszertet (250 ml), aminek 2/3-t első neki futásra megette Mazsola. Aztán aludt egy keveset, utána még ettünk pár falatot és felpakoltam gyerkőcőt, főzeléket és minden pelenkázási és étkezési kelléket.Babakocsi be csomagtartóba, felszerelés hátizsákba. Dédivel sétáltunk egy jó nagyot, aztán szépen bébihordozóban megetettem gyerkőcőt. Olyan jó idő volt, hogy amikor haza jöttünk autóval, még nem mentünk fel. Babakocsi újra ki, levegőztetés, séta. Hátha elalszik Mazsola. Elaludt, de nem tartott sokáig. Aztán jött egy nagy felleg és bekergetett az eső minket egy árkád alá.Vártam egy kicsit, aztán jártunk egy kicsit még. Azt hittem, hogy eléggé elfáradt babuci, így most nem adtam neki szilárd kaját egyből kevertem tápszert.Büfiztetés, nevetgélés, lefektetés. Anya átnézi emailjeit. Gyerkőc cumit 3x kihajít, nevetgél, nem alszik, de vörösre dörzsöli szemét. Pár korty tea, aztán, extra adag simogatás, ekkor elalszik.

Ui.: Megdöbbentem egy dolgon. Beszélgettem az ismerős, orvos vállalkozó anyukával (baba 8,5 hónapos).GYES 1 éves kor alatt nem jár semmilyen körülmények között.Muszáj volt visszamenni dolgoznia több minden miatt gyerek 6 hónapos kora után.Apuka fizetésére is nagy szükség van. GYED-t nem igényelhette az OK, mert dolgozik, de ezt a GYES dolgot baromire értem, vagyis értem, mert ezzel az a cél, hogy az anyukák a gyerek egy éves koráig mindenképp maradjanak otthon.

Szólj hozzá!

Címkék: gyümölcs alvás séta eső tea babakocsi főzelék dédi levegőztetés gyed gyes

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr461005832

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása