Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Allergia gyógyszer egy vagyon

2009.04.26. 13:45 sylblog

Csütörtök este összekészítettem holmiját Mazsolának, amit átvittem anyuékhoz -nem sok értelme volt, mert ettől függetlenül nehezen sikerült elindulni reggel.Ugyanis megint nem volt éhes reggel. Újabban 6.15-6.20-kor kell pontban Mazsola. Nekem max. 8.30-ra oda kellett érnem az allergológiára. 7.30-kor még a tápszert kínálgattam. Amikor már 150 ml-t megivott, úgy döntöttem, na indulás. Levettem szekrény tetejéről bébihordót és beleraktam Mazsolát, ekkor döbbentem tapasztaltam, hogy kb. 1,5-2 cm van bébihordozó tetejétől van a fejecskéje. Ejha, most már tényleg néznünk kell biztonsági gyerekülés egy hónapon belül. Majd erről egy külön blog bejegyzésben irok majd. Annyit előzetesben, hogy nálunk több szempontból nem játszik a 9-25 és 9-36 kg gyerekülés kategória, csak 0-25 kg-s. Nem maradt időm otthon reggelizni, anyuméknál bedobta gyorsan egy csirkemell sonkás szendvicset és már el is rohantam beutalómmal kezembe a vizsgálatra. Mivel mindenkit időpontra fogadnak, nem volt tömeg, sőt miután becsekkoltam az info pultnál a rendelőben lezavarták a röntgent és légzés vizsgálatot (egy csőbe kellett fújni nagy levegővétel után, hogy számítógépen kielemezzék a tüdőben a pollenösszetételt.). Utána egy csomót kellett várni. Az egyik nő, kiment a bejárati ajtó elé közvetlenül cigizni. Amúgy -mint egészségügyi intézmény- egész területén tilos a dohányzás. Feltűnően odamentem behajtottam a nyitva-tárva lévő ajtót. A nő rám nézett, de nem szólt semmit. A jelenet megismétlődőtt 40 perc múlva. Udvarisan odaszóltam, talán nem kéne füstölögni. Erre vállatt vonott és morgott magában, és dühösen a padlón elnyomta a csikkett. Bunkóság ne továbbja volt a nő. Két órán belül be is jutottam  istenhez főorvosnőhöz, hogy kiderüljön hogy s mint. Füvekre vagyok a legérzékenyebb, Aerius gyógyszert kaptam+orrsprayt és szemcseppet. Két havi adagomat receptre és a javallatot megkaptam.Gyógyszertárban receptre közel 11.000 ft hagytam ott. Remek. A tablettát rendszeresen fogom szedni, de a többit, ha nem lesz muszáj, akkor nem. Maga az orrspray majdnem 3000 ft. Ha másként nézem a homeopátiás szerek nem drágábbak.
DM-s Babylove tápszerek valaminél fogva olcsóbbak lettek, eddig egy doboz cirka 1200 ft-ba került (800 gr), most 647 Ft. Itthon van még egy régebben vásárolt 2-es tápi, majd az összetételt összehasonlítom az olcsóbb áruéval.

 

Szólj hozzá!

Címkék: dohányzás cigi allergia baba vizsgálat biztonsági dm tápszer gyerekülés babylove aerius

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr161087235

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása