Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Közös nyaralás 5-8. nap,ami már rég nem hálidéj

2009.06.13. 10:00 sylblog

A jégeső errefelél is elért, borsó-meggy nagyságű jég esett. Az állatkerti programot emiatt halasztanunk kellett. Végre tankönyv közelébe kerülhetem és napközben is aludtam-pihentem-tanultam. Mazsola gyerkőcnek nagyon ízlik a sárgadinnye. Sárgadinnye mivel nagyon leves joghurttal adtam vagy más sűrűbb állagú gyümivel.
Ahogy megérkeztünk, rá pár napra futótűzként terjedt férjem haveri körében, hogy itt vagyunk. Ennek folyományaként péntekre összejött a barátikör egy része iszogatni. Becsatlakoztam én is, a fiúk (sógor, férj) jól jártak, mert nem kellett azutolsó busszal visszajönni. Előtte megfürdettük Mazsolát, a bekevert tápot már anyósom adta, mi éjjel 1-kor értünk vissza. A haverok megállapították nem sok maradt rajtam szülés után.

Az elmúlt 2 éccakánk kemény volt, nagyszülők gyerkőc minden rezdülésére ugrottak és bementek hozzá. Hiába mondtuk, hogy nem kell, csak azért is. Hozzáteszem persze sok az élmény és szerintem hiába szereti utazóágyat, Mazsola az állandóságot szereti valószíűleg. Közös nyaralás reménye és feelingje messzire szállt, vagyis füst be ment terv lett. Müllerben elcsábultam, hogy Bebivita csokis desszertet vegyek gyerkőcnek, vissza is ütött a dolog.Nem aludt tőle, én marha megvettem és most nem néztem a címkét, hogy 4% kakaót tartalmaz!!! Hogy lehet ilyet árulni jóéjszakát cuccként  árulni???!Amúgy HIPP-nek is van ilyen terméke, mind2 6 hónapos kortól adható, szerintem meg 1 éves kor felett.

Bográcsozás eredménye: finom sógorféle marhapöri lett, csak én nem ettem belőle, ebéd helyett kora vacsora volt. Délben zacskós gombakrém leves volt, amit nem bírok,de éhes voltam. Amúgy felajánlottam főzőtudományom, hogy rendes gombából ugyanannyi idő alatt elkészítem, de anyós nem volt rá szükség. Szóval 1részt rosszul lettem műlevesől, aztán amikor már kajált a társasá, akkor lettem befogva konyhában erre-arra. Mire végeztem ,a többiek is befejezték, fel se tűnt senkinek, hogy én hol lehetek. Ehettem volna egyedül, de nem akartam .

Szólj hozzá!

Címkék: alvás éjszaka nyaralás pörkölt baba holiday anyós hálidéj csokis sárgadinnye müller bébivita

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr951182279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása