Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Tápszer változatok, ruhatár

2009.06.23. 10:54 sylblog

Akit érdekel, a DM-ben sajátmárkás tápszere új kiszerelésben kapható, jóval drágábban valamiért a tápszeren BIO jelzés van (talán módosított bio tehéntej alapú). Kg-s árban akkor inkább most a Similac a nyerő (cirka 1700 pénzek). Nem érdemes venni, mert a Babylove-s tápszer kg-s ára kb. annyiba kerül mostantól mint a Mildibé, Humana hasonló típusú tápszerei (kb. 2300-2400 ft/kg).
Muellerben (vagy Müller nem tudom pontosan, hogy kéne írni) vettem Lasana 2-es tápszert (Mustársárga színű doboz) 800 gr-s doboz 1200 ft körül volt. Kiválóan oldódik, nincs mellék szag, nem nagyon habzás felrázás után. Gyerkőc ezt is megissza.
Lassan 10 hónapos lesz Mazsola, elgondolkoztam azon, hogy egy éves koron túl is adok még majd neki tápszert az tuti. Szerencsések vagyunk abból a szempontból, hogy sokféle tápszert megiszik, vagyis nem probléma márkát váltani.

Feltúrtam a ruhatáram, mert holnap valami normális öltözékben kéne megjelenni a felvételin. Hát, rá kellett döbbenem, hogy nem sok minden van, ami jó rám "irodista" uniformis kategóriában. Még jó, hogy terhesség alatt varrattam egy normális szoknyát, blúz és klasszikus sötét nadrág akad. Most nem csinálok belőle nagy flancot, de azért, ha majd vissza megyek dolgozni fel kell töltenem ruhatáramat jövőre.
Sportos cucc az bezzeg van dögivel. Nálam most a laza, kényelmes, könnyenn tisztítható a nyerő, amit gyorsan magára kap az ember.

 

Szólj hozzá!

Címkék: ruha bio dm alkalmi müller tápszer babylove humana mildibé lasana mueller

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr691202883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása