Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Bútor mizéria és bugyipelus

2009.06.27. 21:28 sylblog

Kicsi kavar volt tegnap. Szóltak, hogy hozzák a bútort már kora délután, mivel a műhelyben egyig van csak munka. Mondom OK, de jobb lenne négy körül, mert addígra már biztosan hazaér a férjem. Aztán 3-kor kopognak, gyerek szaros fenékkel pelenkázón, szél viharossá fordul, erkélyen létra feldől. Gyerek ágyba visszarak, rohanok ajtó, meghozták a bútort, lerakták folyóson. Mondom, ne hozzá be mert nincs hely nagyon hova rakni. Száradó ruhákat szárítóstul menekítem lakásba. Hadi tereppé válik a lakás. Apu megjön, vita köztünk, hogy mi légyen. Szomszédot elcsípjük, segít behozni a cuccost. A megrendelt mosdó alatti szekrényről kiderül 2 mm híjján nem tudjuk berakni a helyére. Négy asztallábat férjem leszedi. Más gond ezzel nincsen. Ma reggel a polcokat kezdte volna felszerelni egyedül a férjem, mikor jön a telefonhívás anyuméktól, hogy apum jön segíteni, gyerkőccel menjek le hozzájuk. Felsóhajtok, megmentik a napunkat és helyzetet. Nem leszünk láb alatt Mazsolával. Gyorsan felpakoltam és irány a babakocsival nagyszülők.
Mazsola szuperül érzi magát, nagyot eszik-alszik-játszik. Itthon minden a helyére került és rend lett. Megúsztunk a férjemmel egy kiadós veszekedős napot, csak holnap főzünk.
Mivel elfogyott anyuméknál a pelus, gyorsan beszaladtam Rossmann-ba venni. Hát, ott álltam a pelenkáknál és töprengtem melyik kis kiszerelésűt vegyük, csak olyan volt kis kiszerelésben, ami bugyipelenka (remélem jól írom). Próbaképp vettem egy csomaggal. El is használtunk egyet, csak azt nem gondoltam végig, hogy veszem les a szaros bugyipelust róla. Hirtelenjében nem találtam oldalt perforációt, ahol szét lehet tépni a pelust. Kakistól lehúztam a gyerekről, természetesen minden szaros lett. Ügyetlen szülő, ezt még gyakorolni kell. Itthon már sikerült megoldani a dolgot. Amúgy nem rossz találmány lenne a bugyipelus sokat mozgó gyerekeknek.

Szólj hozzá!

Címkék: mosdó bútor szekrény rossmann alatti bugyipelus

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr811212505

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása