Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Mazsola túlette magát

2009.07.09. 14:54 sylblog

Mindig történik valami. Most éppen az, hogy Mazsi túlette magát -mint utóbb, kiderült-. Kihányta az ebéd nagy részét. Történt ugyanis, hogy megette a csirkehusis főzelékét nagy alvás után (270 gr) és még követelt ennivalót. Hirtelenjében az jutott eszembe, hogy adok neki babajoghurtot, ami nem olyan nagy adag (100 gr). Meg is ette az egészet szépen, aztán, amikor büfiztetni vettem a vállamra, zuty ki az egész. A fejünk búbjáig a hányadék. Úgy meg ijedtem, hogy Mazsola aput azonnal riadóztattam. Ő meg pörgött munkahelyről haza. Mikor megjött, mi már a fürdőkádban ültünk. Ilyen se volt még nagyon, hogy anya és baba nagy kádban együtt fürdik. Mazsola szépen nyugodtan játszott a műanyag kacsájával, élvezte a vizet. Apu gyorsan feltakarította a romokat. (Ezzel egy időre le lett tudva szőnyegtisztítás). Fürdetés után bekevertem neki tápszert, aminek 90%-t meg is itta, de ivott vizet is. Pont befejeztük a fürdetést, amikor csengetett védőnő, erre járt a házban más babás családnál és gondolta el néz felénk. Ijedten meséltem a történteket, megnézte Mazsola babát és azt mondta, nincs itt semmi gond, csak mohó volt a gyerek. Mazsola szépen meghúzogálta a haját a védőnéninek és a virágmintás blúzát is;). Szerinte ilyen korban a babák képesek meghánytatni magukat.

Szólj hozzá!

Címkék: evés hányás főzelék fürdetés tápszer babajoghurt

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr591236461

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása