Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Látógatóban dédinél

2009.07.12. 13:50 sylblog

Kialvatlan éjszaka után végre péntek éjjel aludt Mazsola, mégis későn kerültünk ágyba, leragadtam a tv előtt. Pontosabban komáztam. Uborkaszezon van, egész héten 3 csatornán, amit nagy ritkán nézünk semmi nincs. Max. hiradót néznek a kedves szülők, ha engedi Mazsi, de azt se biztos. Inkább neten követem a híreket. Szombaton korán reggel keltünk, mentünk meglátogatni a messzi lakó dédimamáját Mazsolának. Apum is velünk jött, félórás késéssel sikerült is. Gyerkőc szépen játszott a gyerekülésben, majd láttam rajta, hogy csak néz maga elé, odaadtam cumiját. Pár perc múlva aludt. Majdnem 1,5 órát aludt menetközben autóban, ami nála nagy szó. Már majdnem odaértünk, mikor felébredt. Nem kellett a kétórás út alatt egyszer sem megállni!!! Dédi most látta élőben Mazsolát. Én is régen láttam (több mint egy éve). A szívem szorul össze, amikor látom, mennyire összement, de annál nagyobb szíve van. Kavarogtam bennem a gyerekkorom nyarai. Szerencsére nagynéném már nyugdíjas, együlálló és sokat segít neki. Dédi nem is tudom mit kezdene a lánya segítsége nélkül! Mozgás okozza legtöbb problémát, a lakásból már nem mozdul ki, csak az orvoshoz kísérettel. Pár percbe telik egyik szobából eljutnia a konyháig. Felállásnál nehezen, vagy egyáltalán nem akar segítséget elfogadni, inkább azt mondja, ezt egyedül kell csinálnia. Mazsola utazóágyát magunkkal vittük, ebéd után aludt is benne több mint két órát. Nehéz volt a visszaindulás, főleg lelkileg. Balázs végig fenn volt, én vezettem visszafele. Apja játszott vele végig a hátsó ülésen. Az utolsó 30 perc nem volt könnyű vísítozott össze-vissza, megálltunk a legközelebbi pihenő helyen, gyors peluscsere  volt.  Itthon hagytuk még fürdetésig klimatizálódni "hazai környezethez". Jól elfáradt Mazsola. Az utazásokat egyelőre azt határozza meg, hogy mikor eszik és mikor alszik gyerkőc. Két étkezés és ébrenléti időre időzítettük eddig autókázásokat, mert nem nagyon aludt autóban eddig.

Szólj hozzá!

Címkék: utazás alvás nyaralás baba nagyszülő étkezés autózás gyerekkor dédi gyerekülés utazóágy

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr311241734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása