Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Felvételi eredmény és Mazsola püföl

2009.07.26. 21:56 sylblog

Új esemény: felvettek arra a szakra, amire felvételiztem. Meglepődtem az alacsony ponthatáron. Szeptembertől megváltozik sok minden, meg kell szerveznünk, hogy Mazsola babára valaki vigyázzon a családban, amíg én suliban leszek. Amikor felvételiztem, megkérdezték melyik oktatási napok lennének jobban számomra: csütörtök-péntek vagy péntek-szombat. A válaszom az utóbbi volt. Erre elmondták, hogy mindenki ezt választja, ha lehet, majd a másikba sorolnának, mert sokan a vagyunk. Sokan vagyunk??? Gondolom, itt más szakosakkal a tanári vonalhoz tartozó közös tantárgyak miatt lennénk bontásban. Pénteket valamelyik nagyszülő tudja bevállalni, szombaton Mazsola apuval lenne gyerkőc. Nekünk így lenne könnyebb, de muszáj elfogadnom, ha átsorolna más csoportba. Augusztusban ez ugyis kiderül.

Rég nem látott rokonokkal találkoztunk és borozgatunk kedvenc helyünkön. Pontosabban én már csak itthon fogyasztottam, mert én voltam a sofőr. Mazsola puhatalpú cipőjében rótta a köröket egy 150 éves tölgyfa törzse körül támaszkodva járva. Csoda, hogy nem szédült bele;), de irtóra elfáradt, mert a tápszerből igen sokat meghagyott. Álmában itta meg a maradékot.

Ami mostanság bosszant: Mivel apja és én is játékból engedtük, hogy kicsit püföljön minket, nem kicsit vagyis erőteljesen püföl babákat és mindenki mást, aki barátságos vele, azt hiszi játék. Rászólunk, de nem igazán hagyja abba. Szép kis karmolások vannak a szemem környékén, pedig vágjuk rendesen a körmét.

 

Szólj hozzá!

Címkék: tanár felvételi baba napok képzési tölgyfa borozás szak püföl

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr691269996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása