Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Káosz a suliban

2009.09.12. 15:58 sylblog

Tegnap voltam az első konzultációs napom. Két telephely TO-ja között rohangáltam, hogy kinyomozzam, hogy ki, mikor ad diákigazolványt vagy legalább ideiglenest az utazáshoz. Borzasztóan dühös vagyok. Nem kaptam semmit és nem tudni, mikor lesz. Közölték velem, hogy az ideiglenes elfogyott, csak hétfőn lesz az az ügyintéző, aki lépni tud ebben az ügyben. Kérték, hogy akkor jöjjek be. Mondom nem tudok, mert pont azért lenne rá szükségem, mert vidéki vagyok.

Neptunban olyan tantárgyat vett fel az ügyintéző nekem, ami nincs is most órarendünkben és nem is választottam. Ráadásul nekem kell reklamálni a dolgot. Minden pénteken van órám és 3 szombat. Matek húzós, minden alkalommal ZH előző óra anyagából. Jegyzetem még nincs. Újra iratkozok befele könyvtárba, mert pedagógia tantárgyakhoz sokat kell hozzáolvasni.

Mazsinak távollétemben jól telt a napja, kora délután nagyi váltotta nagypapát. Jókat evett, aludt (bár nem sokat). A fiúk (kicsi, nagy) babakocsival vártak este a buszmegben.
Gyerekfektetés után még néztünk filmet, utána beestem az ágyba. Végig gondoltam pár dolgot, folyamatos főzőcskézés tanulás, gyerek mellett húzós. Megint többször rendelünk kaját és jobban bevonom házurat kotyvasztani, ha enni akar főzőcskébe.

Szólj hozzá!

Címkék: matek neptun főzés baba diákigazolvány könyvtár ebéd pedagógia

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr891377304

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása