Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Nátha és diákigazolvány sztori

2009.09.23. 07:45 sylblog

Mazsi megint beteg, valamit összeszedett. Tegnap délután egyik pillanatról a másikra ezerrel taknyolni kezdett és óránként kakilt. A kaki nagyon bűzős volt, de nem híg. A kaki és a nátha annyira kibillentette, hogy délutáni alvás kimaradt. Egyszerűen harcolni kell orrszíváskor. Agyon rugdosott, két emberes feladat. Hiába fektetem le ágyra, egyik kezemmel meg próbálom lefogni két kezét, lábamat gyerkőc két lába föle rakom, hogy ne tudjon hasra vágódni, elforogni, ő győz. A náthán Mazsi gyorsan túltette magát. Most már én taknyolok és a nagypapa.

Diák sztoriban sikerült elérnem, hogy végre legyen ideiglenes diákom. A sztorihoz hozzátartozik, hogy múlt hétvégén azonnal irogatni kezdtem az általam vélt illetékeseknek emailt, mert telefonon bárkit is nehéz elérni egy közintézményben. A kari rendszergazda a TO-s hölgyre hivatkozott, ő meg viszont. Remek. Aztán megtaláltam a Neptun csoport pénzügyeseit, ahol végre célba találtam, kiderült ott dolgozik egykori tankörtársam. Egyből aktiválta hiányzó dolgokat. Ki tudtam választani az eljárási díj lehívását. Utána telefonáltam diákos ügyintézőnek, de ő sem Neptun kód alapján, de egyéb adatom alapján sem látott a rendszerben. Remek:(. Fantomasz hallgató vagyok? De akkor miért látott a pénzügyes? Valószínűleg más a hozzáférési szintje az adatokhoz a két ügyintézőnek. Végignéztem a személyi beállításokat és hoppá! Kiderült, magamnak kell beállítanom, hogy kereshető legyek Neptunban mindenféle adat alapján. Alapból tiltva volt ez a funkció. Azért a rendszergazda felhívhatta volna erre a figyelmemet. Most már mindegy, tanultam ebből is. Már kedvezményes jeggyel jöttem haza tegnap.

Tegnap volt az 5. házassági évfordulónk, egy üveg pezsgőt bontottunk, de csak a fele fogyott el. Éjszakáztunk gyerkőc mellett, megint fogzás.

Nagyon jó kiránduló idő van. Gyerkőc alszik, utána irány-darány Eger.

Szólj hozzá!

Címkék: betegség suli kirándulás évforduló to nátha neptun diákigazolvány fogzás házassági

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr91401105

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása