Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Nyárból télbe:overáll vadászat Mazsinak

2009.10.17. 20:16 sylblog

Fűtés van már:), részleteket kazán ügyben még nem tudok. Olyan hideg lett a héten, hogy az előző té végén hordott 74-80-s kezeslábasát elő kellett venni a gyereknek. Na most akkor még ki se tudta dugni kezét, lábát belőle, de védte a hidegtől és kényelmes. Most amikor ráadtam halásznadrágnak bátran elment volna, gyapjúzoknit adtam még. Az ősz cipője béleletlen, alig két hete vettük, gyapjú zoknival viszont nem ment rá.Szóval ha kinntre megyünk el kell döntenki sima séta vagy babakocsizás, mert babakocsiba csak gyapjúzokni plusz irha bélés. Suli után Aréna Plázában futottam pár kört C&A-ban, Zara-ban, H&M-ben és pár turiban találoke-e méretben valami hordható overállt.A legnormálisabbat C&A-ban láttam 7990 ft-ért. de igen korlátozott volt szín választék és az árat sokkaltam.A másik két helyen gyerek részleg szabályosan ki volt fosztva.Ami volt, csak átmeneti jellegű volt 9000-10.000 ft-rt!!! Turiban éppen nagyobbak voltsk, mint 86-s. Ma aztán itthon az egyik áruházban 25%-s akció volt, magammal vittem törzsvásárlói kártyát(-10% kedvezmény) és sikerrel jártam. Szerzemények:kabát+kertésznarág együttes/állaítható, vízlepergetős, belül poláros, unisex szín:narancs-kék/, bélelt téli melegítő nadrág kinnti visletre, 2 db egyujjas orkános kesztyű.Teljes ft:4700 ft!

Szólj hozzá!

Címkék: tél zara h&m overáll kezeslábas

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr101456700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása