Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Mazsinak van újabb foga

2009.11.08. 12:16 sylblog

Lehet, hogy másnak nem nagy dolog, de nekem igen, hogy Mazsi 10. foga is kibújt, ezt még relatíve könnyen megúsztuk. Gyakorlatban ez azt jelentette, hogy az elmúlt két éjszaka igaz sírva ébredt kétszer, de simogatással meg tudtam nyugtatni. Egy ideje már a hosszát/magasságát Mazsinak nem vízszintesben mérem, oda állítom a legényét ajtófélfához és bejelölöm. Általában nyugton is marad, ameddig megmérem. 81,5 cm mértem, szerintem ez jóval pontosabb, mintha fekve mérnénk. Súlya meglepett: 10,7 kg. Úgy néz ki, az aktív mozgás és nagy étvágy mellett havonta 30-35 dkg-t havonta, mint a nagy könyvben. Ha így haladunk Karácsonyra simán eléri a 11 kg-t. Amúgy elég cipelni. Tegnap nem találtam neki téli cipőt, ami tetszett volna az nem volt méretben és ez egy tavalyi modell, amit nem biztos, hogy méretben meg tudnak a boltban hozatni. Ami meg jó lett volna Mazsira, nagyon keményen találtam a kérgét és féltem volna, hogy folyton feltöri a lábát.

Várom az UH-t és az orvosi vizsgálatot, hogy minden rendben legyen, mert 4 hét hosszú idő nekem a két vizsgálat között lelkileg. Mazsi első igazi szava: Apa. Ez két hete volt, amikor elősször hallottuk, tegnap párszor Ma-ma-zott. Hogy és Mijért kérdő szavak is jól mennek már.

Suliban kiderült, hogy még lesznek beadandó házi dolgozatok. De jó, mondom magamban, előbb nem sikerült közölnie a tanároknak velünk. Ráadásul van olyan tárgyam, amiből még ezután lesz órám és abból is írományt kell produkálni vizsgaidőszakig, de semmit nem tudok, hogy mikor mit:(((( Így nehéz beosztani az ember energiáját és az alig létező tanulásra szánt idejét.

 

Szólj hozzá! · 2 trackback

Címkék: suli terhesség súly fogzás magasság hossz kistesó

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr241508826

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: reviews eye health supplements 2017.11.14. 08:24:05

Mobil függetlenítés - Mobil Függetlenítés

Trackback: reviews eye health supplements 2017.11.14. 08:23:29

Mobil függetlenítés - Mobil Függetlenítés

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása