Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

PAPP-A teszt eredmény

2009.11.29. 12:15 sylblog

Meg van a PAPP-A tesztem eredménye, aminél figyelembe vették az első 12. heti UH-n mért NT(takaróredő) értéket és ez ugyebár sokkal több volt, mint amit genetikai tanácsadáson mértek, így nem tudom, mennyire értékelhető az eredmény. Első nekifutásra a leletet úgy értelmeztem, hogy esélye van Down kórnak. Mivel nem tudtam magammal vinni Bp-re genetikai tanácsadásra leletet, nem tudták a jóval jobb NT érték mellett értékelni az eredményt:(. Ez köszönhető annak, hogy nem jutottam hozzá időben a lelethez, csak  10 nap múlva vérvétel után:(. Direkt megnéztem a leleten, hogy mikor érkezett a minta laborba és mikor készült el az eredmény, a harmadik dátum, pedig, amikor kinyomtatták gépből. Szóval két nappal vérvétel után már volt eredmény és én egy héttel vérvétel után voltam leletet kikérni, de a nő nem találta vagy nem akarta megtalálni. Hány ilyen eset lehet még???!!! Ja és ráadásul itt a helyi, központi laborban csinálták. Elég fura.
 

Más. Mazsinak rosszul számoltam a fogait, 12 van. Nyugtalan éjszaka, jön a többi is. Mindig meglep valamivel minket. Pelenkázó feltétet neki támasztja heverőnek és felmászik rajta, majd lecsúszdázik. Téli cipője még mindig nem készült el, amit egy helyi cipőkészítőtől rendeltünk. Eddig elég enyhe volt az idő, de azért nem ártana inkább ezt adni már a lábára, mert akkor csak egy zokni kellene és nem dupla kinnti sétához. Séta közben nem igen akarja kezemet fogni, márpedig muszáj lesz, mert kiszaladna útra. Finoman megfogom dzsekije nyakát és finoman terelgetem.

Két héten belül vége szorgalmi időszakban, még jócskán van sulis leadandó feladatom. Cserepes fenyőre van gyökeresre kezdtünk vadászni, ami elfér asztalon.

Szólj hozzá!

Címkék: teszt suli genetika feltét fogzás vérvétel pelenkázó mászóka down kór papp a

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr291560504

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása