Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Mazsi H1N1 oltást kapott

2009.12.08. 13:57 sylblog

Tegnap volt védőnőnél jelenésem, súlymérésnél még plusz súlyt nem mért.Vérnyomás, leletek rendben. Hepatitis szűrés eredményét elmondtam, hogy továbbra is vadászom és hogy össze-vissza küldözgetnek lelet ügyben. Erre elmondta, hogy a napokban volt olyan kismama "kliense", hogy ezen a leleten múlott, hogy indítsák-e a szülést vagy sem. Röhej. Aztán másfélórás telefonálgatás, nyomozgatás után kiderült, hogy a kórház szülészetének irodájában őrizgetik vagy 100 kismama leletét. Hát valószínű, hogy az enyém is ott van, de a héten már nem járok arra fele. Majd ha megyek AFP-re, akkor megpróbálom beszerválni a leletem. Sikerült szívhangot hallgatni védőnőnél, igaz még halk volt, de határozottan gyorsan vert és ki tudtuk a háttér zörejből szűrni.

Mazsival ma voltunk csecsemőtanácsadáson, ma kellett volna megkapni MMR oltást, de végül csak H1N1 elleni védőoltást kapott, mert egyszerre a kettőt nem lehet. MMR-t egy hónap múlva, azt el lehetett tolni.

Mazsi: 11,1 kg és 84 cm.

Kerülöm a gyerekorvosi rendelő tanácsadását, mert továbbra jobb a helyzet várakozás szempontjából. Ezért ha nincs semmi különösebb, csak a kötelező kontrollokra megyünk. Sejtésem bevált egy óra várakozás alatt kb. 5 percet ült meg a fenekén és mindent szét akart szedni, mindenhova felakart mászni. Kemény meló volt kicsit "visszafogni", pedig vittem játékot is neki.

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: szívhang oltás 15 hepatitis hónapos csecsemőtanácsadás h1n1 magzati

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr211583350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása