Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Meg van első félév

2010.01.17. 08:25 sylblog

Sikeresen túl vagyok első féléven a mestersképzésen, minden vizsgám meg van. Pénteken mentem még pszicho II-ből, baromi nehéznek éreztem, az is volt. 3-as lett, sajnos a többségnek még pótolnia kell a csoportból. Szépen gömbölyödök, szűkebb fazonú téli kabátom feszül rajtam, de jól vagyok/vagyunk pocaklakóval. Mazsival mostanság mindig van valami, alig, hogy meggyógyult, allergiás pötyökkel lett teli. Bebivita babatejre lett érzékeny. Tehéntej kóstoltatás így egyelőre elnapolva. Pötyök szerencsére maguktól elmúltak, étvágya jó, de nagyon rosszul alszik. Este lefeküdni nem hajlandó. Közben szemfogacskát is láttam már fehérleni. Neptunba veszem fel tárgyakat, egyelőre kicsit káosz, mert nem tudni, milyen választható tárgyakat indítanak. Az elmaradt 15 hónapos oltásra jövő héten megyünk. Mazsi most ha jókedvű, mindenkinek szia-t mond.
Dühös vagyok szomszédra, mert nem szóltak előre, hogy lakásátalakításba fognak pénteken és a gyerek remegett az ütvegfúrótól napközben, amíg suliban voltam. Annyira sírt, hogy szinte menekült nagypapa és Mazsi itthonról, mert egész nap dolgoztak. Azért előtte egy nappal szólhattak volna, mert akkor másként szervezzük a gyerek napját.
A sok vizsga fáradtsága kijött rajtam, nem is baj,hogy csak két hét múlva kezdődik. Mivel sikerült hamarabb lezárni félévet, valószínű, hogy jövő hétvégén anyósomékhoz ellátogatunk.

Szólj hozzá!

Címkék: suli allergia vizsgaidőszak iskola szomszéd mesterképzés babatej

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr561678578

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása