Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Anyóséknál, nátha

2010.01.25. 10:42 sylblog

A hétvége elszaladt, lenn voltunk anyósoméknál. Pénteken én náthás lettem:(.Csomagolás közben kezdtem összekapirgálni a gyógyszeres fiókból a maradék homeopátiás náthára való szereket.

Épségben leértünk anyósomékhoz kora este, bár igen nagy forgalom volt az autópályán. Az út nagyrészében én vezettem, aztán vasárnap visszafele is. Mazsi nem félt, megismerte nagyszülőket és nagybácsit, bejárta az egész családi ház két szintjét, profin kavar felfele lépcsőn. Első éjszaka csak egyszer riadt fel, egy szobában aludtunk. Aztán vasárnap virradó éjszaka senki semmit nem aludt, kitört rajta ugyanúgy, mint rajtam a nátha. Még jó, hogy beraktuk az orrszívót. Folyamatosan Mazsival foglalkoztunk, foglalkoztam, most éjszaka is. Hiába orrszívóztam, nagyon nyugtalanul aludt, egy kis ,hőemelkedése is volt (37,3). Keményedik is a hasam, nagyon fáradt vagyok. Kicsi lett a kabátom, a pocakom akkora lett (22.hét), hogy széjjel ment a cipzár has tájékon. Igaz, szűkített fazon. Lelkiismeret furdalásom van amiatt, hogy folytonosan "helyzet" van Mazsival és keveset tudok pocaklakóval és önmagammal foglalkozni harmadik hete. Remélem ezt a stresszesebb időszakot megússzuk épségben, és még mi lesz, ha két kisgyerekkel leszek!!!!

Öcsém ma jön repülővel haza Londonból egy hétre, túl sokat nem fogunk találkozni, be lesz táblázva.

 

Szólj hozzá!

Címkék: fáradtság london nátha anyós lépcső hőemelkedés orrszívó mazsi

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr831700026

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása