Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Első osztályfőnöki órám

2010.03.07. 19:50 sylblog

Pénteken voltam elősszőr iskolai "éles bevetésen", magyarán osztályfőnöki órát tartottam. "In medias res" volt teljes mértékben, mert összesen egy óra hospitálás után kellett órát tartani levelezős hallgatóként. A témát én választottam, óravázlatot előre leadtam. Végzős műszaki szakközépiskolás osztályban voltam, borkultúrával kapcsolatos témákat vittem. Összességében jól sikerült az óra, együttműködtek a diákok. Értékelésnél a készségeim megdícsérték, de időben elcsúsztam a feladatokkal (átkozott csengő), de gyakorlattal csiszolható a dolog. Néhány érdekes dolog, ami kiderült:

- hogy a 18 éves korosztály nem ismeri alföldi (kunsági, csongrádi borvidéket), balatoniakat annál inkább.

- Egri bikavér és tokaji borokat ismerik inkább csak

- Téves információk vannak borokról: /"vörös borok főleg csak édesek lehetnek" pl. ilyen hangzott el az órán/.

- Van mit népszerűsíteni borok területén a fiatalok számára

- Boroscímke tervezős feladattal jól mozgosíthatók kreativitás terén (üres borosüvegeket vittem és az "osztály borához" kellett csapatoknak címketervet készíteni).Ehhez kapcsolódóan borokra jellemző jelzőket szedtünk össze közösen és párhuzamot vonva kellett az osztálynak magukra vonatkozókat köztük keresni (pl. ütős, erős, üde, friss stb.)

Kicsit vicces volt buszon üres borosüvegekkel nagy pocakkal vonulni reggel, amikor utaztam;)

Szólj hozzá!

Címkék: óra első címke bor tanár boros borosüveg osztályfőnöki mesterszak hospitálás kutlúra órám

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr541817083

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása