Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

3. NST

2010.05.13. 13:40 sylblog

Betöltött 37. hét kistesóval pocakban. 3. NST: reaktív, vérnyomás 120/80, hízás két hét alatt 30-40 dkg, alig észrevehető, de lehet, hogy mérleghiba. Pocakkörfogat egyre nagyobb. Szülésnél mindenképp kell sajnos kérnem antibiotikumot.

Maga módján visszaszámlálás megkezdődöt, Mazsi Apu délelőttönként rám csörög, hogy mizujság, és ennyi és ennyi nap van hátra. Kereken 20 nap. A gépére a terhesség második felétől feldobott egy progit, amit ezt jelzi:))))

Kiságyat még Mazsi (bátyus) birtokolja, most már átrakjuk utazóágyba, nem kéne, hogy meglepetésként érje, hogy na itthoznak egy üvöltő csomagot, aki elbitorolta a helyét, át kell szoknia. Pontosabban szeret utazóágyban is aludni, de éjszakákat nem aludt benne.

Sulis leadandók: még le kell adnom egy kicicomázott ppt-t, szerkesztett hang- vagy videó anyagot. (Utóbbit Mazsi Apura bíztam). Keresztcsontom, derekam, hátam fáj, alig bírok néha hajolni, ez azért időjárás függő.

Mellszívót+tartozékok fertőtlenítem, ahogy bejegyeztem ezt a posztot.

Anyósomék nem néznek felénk, kár. Majd csak, ha kórházból hazajövünk. Anyósom el is felejtette, hogy hanyadik hétben járok, egyre csak azt kérdezte férjemtől, mikor megy hétvégén őket látogatni. Azt se tudatosult bennük, hogy március közepe óta múlt hétvégén volt első alkalommal itthon a férjem, addíg mindig volt ügyelet vagy munka hétvégén. Ennyit a megértésről. Nem is nagyon hívnak ingyenes telefonos lehetőségen sem. Mazsi Apu ad le jelentést rólunk, vagy én hívom nagy ritkán (bár már egyre ritkábban őket).

Talán lesz a házban babakocsi tároló. Igaz érdekes lesz, mert 6 újdonsült anyuka/újszülöttes család fog össze költségmegosztásban. Meguntuk a tétlenkedést, és azt, hogy társasházi közös döntés kell hozzá.

Jól esne egy tejeskávé, mert majd el alszok, de inkább alszok.(Mazsi is sziesztázik).

 

Szólj hozzá!

Címkék: munka hét alvás suli szülés babakocsi anyós tejeskávé tároló nst 37.

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr481999990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása