Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Már majdnem....

2010.05.17. 16:17 sylblog

Ma hajnal 3-4 között már azt hittem menni kell befele kórház szülészetére. Egyre erősődő fájdalmakat éreztem és derekamban, ami kisugárzott a lábamba, a fájások kb. 15-20 perc időközönként jöttek. Végül magnézium és pár perces séta segített. Mazsi 11-kor este felébredt, ordított, nem tudtuk mije fáj, semmivel nem lehetett megnyugtatni. Mazsi Apu végül hátára fordította és masszírozta, ez valamit segített, majd kapott Nurophent. Amíg hatott, addíg bábjátékkal tereltük el a figyelmét, végül bealudt reggel 9-ig. Nem tudok másra gondolni, minthogy mindkettőnknél ez a bolond időjárás volt alapvetően a hibás. (Szél, eső stb.). Anyumék ma átjöttek, kistesó ruháit és Mazsiét rendeztük át, apum sétálni kiment Mazsival, vasalás is volt. Neptunba felléptem, már beírtak pár jegyemet a tanáraim. Mazsi Apum kitört a nátha keményen, remélem kikurálja magát hamar, mert akkor nem jöhet be szülő szobára és nem lesz apás szülés. A lökhárító cserére és karosszéria lakatos munkára számla nélkül 40 ezret fizetne a Groupama biztosító, most márka szervíztől kér ajánlatot Mazsi Apu, hogy mennyi lenne a kocsira ez a dolog náluk, és ez alapján döntünk a javítás finanszírozásáról. Viszont nem mindegy mikor leszünk autó nélkül (amíg a szervízben lesz), mert

1. Én csak úgy tudom egyelőre legpraktikusabban megoldani a terhes vizsgálatokon való részvételt, ha autózok (amíg tudok)

2. Ha menni kell kórházba szülés miatt, taxi marad megoldásnak.

 

Szólj hozzá!

Címkék: időjárás autó szülés javítás eső szél front lökhárító

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr472010455

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása