Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Második gyereknél hordozókendő alapfelszereltség

2010.06.04. 11:39 sylblog

Nem is értem, miért nem jutott eszembe Balinál, hogy beszerezzek egy hordozókendőt. Sose felejtem el, hogy mennyi kínlódás volt hasfájós időszakban, altatásnál 6-8 hetesen, később meg szinte folyamatosan a fogzás miatt. Nem vagyok az a nagy hippi típus, aki minden áron babakocsi nélkül fogja hurcolászni kendőben gyermekét, de már most kijelenthetem nagy szolgálatot tesz itthon, és kimozdulás szempontjából nagy tesó mellett (21 hónapos). Vasalni most úgy tudtam délelőtt, hogy hordozókendőben aludt el kistesó. Rövid sétát a környéken tegnap előtt ebben tettünk meg. Pár perc után megnyugodott benne és durmolt. Aztán amikor már elég mélyen aludt, betettem a kiságyába. Mivel magas vagyok nagyobb méretet /4,8 m/ rendeltem hordozókendőből, kell is az előlkeresztezett kötéshez. Előre megkötni még nem tanultam meg, de mindenképp szükséges, hogy egyszerűen, könnyen menjen napközben a ki-be rakása a hordozókendőbe a babának.

Súlyhelyzet:

Tegnap volt egy hetes kisöcsi: születési súlya 3800 gr volt, két napra rá, amikor kiengedtek minket kórházból 3550 gr volt (azaz 250 gr-t esett a súly, ami természetes jelenség), 1 hetes súlymérés: 3780 gr(!)

2 komment

Címkék: hordozókendő

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr262055793

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tildy[UK] · http://tildy.blog.hu 2010.06.11. 21:52:12

Szerintem jo dolog a hordozokendo. Lajos nalunk csak ilyet tervey, babakocsi szerinte felejtos.De ezzelé raerunk meg par evet:Didovel belejossz, es gyorsabban emgy.Gyerek is nyugodtabb, erzi az anya szivvereset.

sylblog 2010.06.12. 11:55:16

@tildy:): Tudom, hogy nagyon jó a Didymos kendő, egy ismerős csajszi vagyonokat költött erre a fajta kendőre (újonnan hármat szerzett be, különböző fajtákat). Én nekem Amazonas márkájú van, konkrétan ez:

baba.fuggoagy.hu/pic/babahordozo/lollipop1.jpg
baba.fuggoagy.hu/hordozokendo.php

4,8 m hosszú, kényelmes és szellős. Egyetlen egy gondom vele, hogy mire magamra tekerem, sokszor behergeli magát picur. Valószínűleg a gyakorlatlanságomból adódik mindez, ezért már meg is rendeltem egy babazsákot, baby slinget, ha haladni akarom készülődéssel pl. ha boltba megyünk hárman (nagyobb+kicsi+én)
süti beállítások módosítása