Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Tejmizéria

2010.07.07. 13:20 sylblog

 

Pöttyök folyamatosan Gerin is kijönnek és sajnos, úgy vettem észre, hogy koszmósodik a feje szegénykémnek. Már mostunk hajat, de csak a fürdető krémmel. A pöttyök állítólag hormonálisak és kb. három hónapos korra elmúlnak maguktól. Nehezen viselem a bezártságot, ezért a férjem úgy tehermentesít egy-egy alkalommal, hogy ha hazajött munkából és megszoptattam a kicsit, akkor én megyek el vásárolni hétvégén ide-oda, vagy turkálóba. Még jó, hogy van autónk, mert a következő etetésig, nem biztos, hogy meg tudnék időben fordulni. A múlt hétvégén is volt rendezvény, amire kinéztünk és most is (sörnapok). Két babakocsit behajítottuk kocsi csomagartóba, leparkoltunk árnyékban, aztán irány a rendezvény és pizzéria. Megrendeltem a vacsinkat és a parkban hárman (Én, férjem és Mazsi) megettük. Tegnap is így mentünk le délelőtt és délután. Anyumék is kijöttek. Aztán Geri hamarabb éhezett meg és melege volt. Magamra tekertem a hordozókendőt, mint egy poncsót, de képtelenség volt mellre tenni. Aztán, ahogy autóba szálltunk, és elindult a kocsi, meg se nyikkant hazáig. Annyira éhes volt és annyira kisírta magát itthon, hogy fél mellből tudtam épphogy megszoptatni és elájult. Ugyanez majdnem lejátszódott délutáni séta alkalmával, túl későn értünk haza, mert gyerkeim apja leragadt beszélgetni ismerősökkel sörözés közben. 8-kor kellett volna ennie, de nem tudtam semmilyen módon mellre tenni újfent. Végül lefejtem a tejet (130 ml), megszenvedtem keményen vele, nagyon fájt. A férjem fél tizenegykor odaadta és 6-7 perc alatt cumisüvegből megitta. Aztán kiütötte magát, csak hajnali 5 körül keltem szoptatni. Úgy próbálom megoldani reggel a két gyerek egyidejű ellátását, hogy napközben egy étkezésnyi adagot fejek, összegyűjtők és az gyorsan odaadom kistesónak reggel,aztán tudok nagyobbal is foglalkozni. Már azt tervezzük, hogy hogyan menjünk strandra. 4 után délután csak 600 HUF a beurgró, Mazsinak még nem kell fizetni. Hiányzik egy kis úszás!!! A strandon is lehet árnyékos fa alatt szoptatni…

Bili: Két hete reggeli és délutáni alvás után próbálom ráültetni bilire Mazsit, néha egész hosszú ideig megmarad rajta, de eddig csak egy alkalommal sikerült pisit produkálnia bele. Két napja ezekben az időpontokban nem tudom bilire rakni, mert fogzás miatt több a kaka. Már eleve úgy ébredt, hogy teli van cuccossal a pelus.

Kullancs elleni védőoltás első fordulóját megkapta Mazsi, nem tapasztaltam mellékhatást utána.

Geri súlya: 5000 gr körül, neccesek a 62-es méretű ruhák, de 68-asok még lógnak rajta. Nem akarok már újabb nyári cuccot venni neki, főleg napozót nagyobb méretben, valahogy kihúzzuk. Ha más nem zokni plusz body kombóval.

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: sör gyerek szoptatás strand két bili anyatej cumisüveg napirend sörfesztivál

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr732135851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása