Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Változások, bölcsőde

2010.09.17. 13:51 sylblog

Gerivel egyedül vagyok most itthon, két napja Mazsi Apu és Mazsi elutaztak apummal anyósomékhoz messzire. El vagyunk kettesben. Feltűnően csendes lett a ház. Annak ellenére, hogy fél famili van távol, nem érzem kevesebbnek a teendőket.Mondhatom azt is, hogy ezzel-azzal elmegy a nap. Éjszakát szépen átalussza Gerit, ahogy kezd sötétedni, úgy nyúlik a szája. Ilyenkor igyekeznem kell fürdetni, etetni, mert különben túl lendülhet a holt ponton és félórás ringatás, simogatás következne és nem enne.

Beszéltem a bölcsőde vezetőjével, hogy mikor kezdhetnénk Mazsival a beszoktatással. Úgy volt, hogy október elején, de nem tudtam fix embert két hétre leakasztani Geri baba felvigyázásához. Novemberben valamikor fogunk kezdeni a bölcsiben, talán már az ideiglenes helyen, ami közelebb van hozzánk.

A kis ördögfióka (Mazsi) CSAK ITTHON NEM HAJLANDÓ POHÁRBÓL ÖNÁLLÓAN INNI!!! Mindkét nagymamánál önállóan iszik tetszőleges pohárból!!!

Ihletet kaptam és már gyors vázlatba megírtam Mazsi jellemzését, amit a bölcsis gondozónők kérnek. Hát, az előbbi dolgot is megírtam. Biztos vagyok benne, hogy a bölcsiben iszik majd önállóan, csak itthon nem.

Önállósodás terén változásokat látok, nagyokat. Reggeli és vacsora alkalmával egyre többször önállóan eszik Mazsi!!! Nagy előre lépés. Csak néha kell egy-egy falatot és odafigyelni rá. Lassan gondban leszek, hogy most átadja az etetőszéket a kicsinek (ami dönthető több fokozatban) vagy váltott műszakban kapják benne a kaját. Valószínűleg bébihordozóban kapja az első falatokat Geri, de tanulva Mazsi egykori kezdeti etetéséből, inkább az etetőszéket választom. Anyuméknál van IKEA-s etetőszék, ezt át tudnánk hozni, de abba már elég nehéz belerakni Mazsit.

Rövid időn belül kicsit átrendezzük Mazsi szobáját és be kerül hozzá két kis szék és egy asztalka, annál fog enni (mint a bölcsődében). Következő lépésben cseréljük le az utazóágyat gyerekheverőre.

 

Szólj hozzá!

Címkék: evés változás ivás anyós bölcsőde önálló beszoktatás gondozónő kistestvér utazóágy kisszék

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr412303130

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása