Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Inverz hasra fordulás

2010.10.04. 15:01 sylblog

Nap a híre számomra: megfordult többször is Geri (4 hónapos plusz 1 hét). Már kicsit kétségbe estem, mert tesója 2 hónaposan fordult hasra, ennyi idősen már gurult jobbra-balra, oldalazva közlekedett szőnyegen. A megfordulás ténye a következőképp derült ki: Leakartam többször fektetni délelőtt folyamán Gerit, természetesen hason. Néhány perc csend után síkongatásra mentem be, hát hasról hátra megforult. Visszafordítottam, cumit visszaadtam neki, pár perc elteltével az eset megismétlődőtt hangok kíséretében.

Off.

Mazsival majdnem bekerültünk mi is a választási hírekbe tegnap. Mazsi Apu miután hazajött tegnap munkából indultam volna szavazni, de addig nem hagyott békét Mazsi, amíg velem nem jöhetett. Mondtam neki OK, de semmi rosszalkodás. Amikor a szavazó helyre értünk, éppen csak mi voltunk. Amíg lecsekkoltak, addíg megszökött Mazsi az iskola aulájában lévő bukszosok mögé, ahova felnőtt igen nehezen fér be. Gyorsan ikszeltem, addig a választási bizottság egyik hölgy tagja próbálta kicsalogatni Mazsit a növényzetből. Mazsi csak nevetgélt és el kezdte tépdesni a leveleket, majd a választási urnába majdnem bedobta, de kivettem a kezéből. Hát így vettünk részt az önkormányzati választásokon.

Szólj hozzá!

Címkék: geri választások négy önkormányzati hónapos hasra fordulás mazsi

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr552344115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása