Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Ha tél,bölcsi= beteg a család

2010.11.26. 17:48 sylblog

November elején kezdtük a bölcsit Mazsival, eddigi jelenléti statisztikánk: 1 hét bölcsi, 1 hét itthon betegség miatt, 1 hét félig náhtásan bölcsiben, most újra itthon. Mazsi nem keveredett ki vírusos torokgyulladásból, még Geri is elkapta. Gerivel az a nagy szerencsénk (kopogjam le), hogy anyatejet kap még, igaz mellette már elég sok mindent eszik, de főleg gyümölcsöt. Geri csak taknyol, de azt rendesen. Már kollektíven viszem a gyerekeket gyerekdokihoz. Felfedeztem, hogy újabban lehet időpontot kérni és be is lehet jutni időben. Csecsemőtanácsadásra továbbra sincs lehetőség kérni időpontot. Én is beteg lettem múlt héten, lázas lettem. Névnapomra kaptak színházjegyet, nem tudtam elmenni. Mazsi Apu a húgommal nézte meg az előadást. Hiába nyomatom Béres cseppet, echinea-t, Broncho-vaxumot, C-vitamint, mégis átlag 2 havonta elég komoly cuccot összeszed a srác. A lefolyása a betegségnek mindig nagyon hasonlatos: náthaszerűség, köhögé, fáradtság, nyűgősség, magas láz mindig hajnali 4-5 között. A bölcsi most költözik ideiglenes helyre. Kérték a szülőket, ha lehet, még hétfőn ne vigyük gyerekeket, mert még nincs fűtés. Hát a betegség miatt ígyis-úgyis itthon kell maradnia Gerinek. Amúgy szuperül érzi magát bölcsiben, szépen alszik bennt, játszik sokat, haverkodik. Egy dolgot emlegetnem nekem a gondozónők, hogy csináljak már valamit: nem hajlandó Mazsi egyedül vagyis önállóan enni. Szépen beül helyére az asztalhoz, kihúzza magát és közli: na, enni és tátja a száját. Itthon próbálkozom, nem sok sikerrel. Mondtam Mazsinak, hogy mire jön a Mikulás bácsi a bölcsibe, meg kell gyógyulnia;))))

 

 

 

Szólj hozzá!

Címkék: család színház betegség tél nátha bölcsi anyatej kistesó

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr682475250

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása