Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Hogyan is indult nekünk 2011?

2011.01.13. 12:51 sylblog

Végre úgy kezdtük a bölcsit Mazsival (kopogjam le), hogy "egésznaposan" végig tudta minden különösebb gond nélkül járni a hetet. Önállóan evett, bilizett, szeleburdiskodott, alszik.  Én ezt úgy könyvelem le, hogy most szokott be. Vagyis betegségeket leszámítva kell egy bő hónap a gyereknek. Most Geri lett beteg, magas láz, más tünet nem volt. Hétvégén robogtam be vele ügyeletre, ahol csak annyit mondtak vírusos torokgyulladás, bő folyadék és lázcsillapítás, gyógyszer erre nem kell. A dokinkkal is megnézettem a kisebbet, ő se mondott mást, addígra már csak hőemelkedése volt. Még meg is jegyezte, hogy lehet, hogy már többször volt beteg Geri, de még a 7,5 hónap alatt nem kellett adni antibiotikumot, mert tüneti kezelés elég volt neki. Hát, a maradék tejem ezért fejem, pedig már lassan ínhüvelygyulladást kapok a kézi mellszívózástól, fárasztó. Tápszert, anyatejet nagyon döcögve issza meg Geri, muszáj lesz áttérnünk több szilárd étkezésre. A kajáit dúsítanom kell tápszerrel, hogy meg legyen az ajánlott napi tejalapú ital fogyasztás. Angolra kell koncentrálnom, hogy nyár elején le tudjak középből írásbelizni. Az anyatejgyűjtőből már csak 4 dl tejet kapnánk, de lehet, hogy hétvégére nem adnak, mert sajnos több koraszülött babának kell tejet adniuk. Megértem.
Mivel rossz az idő, van időm gyakorolni picurral hordozókendővel háti hordozást. Mintha jobban menne, mint amikor újszülött volt, mintha lenne fogása Gerinek, és nem érzem olyan törékenynek ahhoz, hogy a hátamra vegyem. Sikerült már egy-két alkalommal elég elfogadhatóan sima batyu és kívül keresztezett-zsebes háti kötés. Mivel igen gyakran alszik el hordozva Geri rajtam, az még nem megy, hogy amikor elalszik úgy kössem meg a kendőt, hogy legyen annyi anyag a fején, ami alvócsuklyaként szolgál és tartja a gyereket is. Ezért már nagyon vadászok egy SSC-re, max. 15 ezer ft-t tudnénk érte adni.

Ha valakinek lenne eladósorban, dobjon ez üzenetet!

Szólj hozzá!

Címkék: betegség láz bölcsőde anyatej hordozókendő ssc hordozás háti

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr642580951

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása