Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Életjelek

2011.03.23. 07:17 sylblog

Most van miről, és időm írni mi is van velünk. 3,5 hét komoly betegeskedés után, 4. antibiotikum volt hatásos Mazsinak a mandulájára, folyton visszaesett. Közben nem ment közösségbe, itthon volt. Nagyon megviselte a dolog, nem csak szimplán lázas volt, hanem magasra szökött a láza, ahányszor visszaesett. Az utolsó kuránSzakaszosan mi is visszaestünk kistesóval és én is. Engem 10 napos köhögés viselt meg nagyon. Mindenféle kiegészítő gyógymódot bevetettünk. Mazsi február eleje óta nem jár bölcsibe, csak áprilisban folytatjuk. Most immunerősítünk itthon, de már jól van, huncut, mint a kisördög, sokat vagyunk levegőn, étvágya is van. Ám csak az hajlandó önállóan enni, amit imád: alma, banán, hús, krumpli, rizs, gulyásleves, rántotta, rágcsálnivaló stb.
Geri nagyot lépett mozgásfejlődésben, pár napja ágy mellett oldalazva tipeg, főleg, ha meg akar valamit szerezni magának (pl. távirányító). Gerivel sokat játszik együtt, egyre kevesebbet akar járókában megmaradni. Geri rosszra is megtanítja. Kedvenc tevékenységük a széjjelpakolás, főleg szekrénykipakolásban profik. Nekem angoloznom kéne, de perpill még nem nagyon volt idő rá, de muszáj, mert le kell raknom a nyelvvizsgám második felét, hogy megkaphassam jövőre majd diplomát kiegészítő képzésen (tanári). Nehezen férünk, kinőtt ruháktól és azoktól a babaholmiktól amiket nem használunk. Tejfejését végleg bejeztem 3 hete. A fejés befejezésétől számítottan kellett vagy 10 nap, hogy teljesen elapadjon. Nem lehetett egyik pillanatról a másikra lerakni a mellszívót, mert pangó tej volt ciciben. A legutolsó fejésnél volt látható, hogy ez már nem nevezhető anyatejnek, furcsa állagú és szagú volt (sós). Vettünk egy csatos hordozót (gremese), bevállt, könnyű használni, szerintem megéri az árát. Geri tud jókat aludni benne hátamon. Két hordozókendő, egy babaerszény és egy csatos a hordozó arzenálom. Ruhák apránként csak mennek el háztól, így ezek árából tudtam ezt-azt beszerezni.

 

Szólj hozzá!

Címkék: nyelvtanulás geri betegség fejés mozgásfejlődés antibiotikum anyatej mazsi bölcsőe

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr792764059

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása