Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Fáradtság, betegség, rossz kedv

2011.05.01. 15:07 sylblog

Régen került új bejegyzés blogba. Hiába kezdtük újra bölcsit, Mazsi 2x lett újra beteg, igaz, nem annyira durván mint előzőleg, de megint a mandulája náthával kísérve, amiből nehezen keveredünk ki. Most nem lett lázas, csak nagyon nyűgös. Én voltam 3x orr-fül-gégésznél, 1x nyálmirigy UH-n, majd gasztroenterológián. Ott végül előjegyeztek gyomortükrözésre jövő hétre, továbbra is reflux-gyanús vagyok. Geri már 11 hónapos, próbál szótagokat formálni, kézenfogva tesz pár lépést. Mazsi néha kibírhatatlan természetű. Nem hajlandó egyedül aludni, követeli, hogy valaki vele legyen esti és délutáni alvásnál, éjszaka felriad, majd kijön hozzánk és reggelig köztünk alszik. Össze-vissza rugdal minket, nyugtalanul forog.  Nem hajlandó enni néha, de inkább ez dac nála, minél jobban mondtuk neki, hogy egyen, annál inkább nem akar enni. Ez odáig fajult, hogy múlt héten sem itthon, sem bölcsiben nem reggelizett, ebédnél hisztizett, uzsira evett joghurtot, itthon kezelhetetlen volt addig, amíg helyre nem állt vércukra (folyamatosan kért valamit: kenyér pl.). Anyósoméknál jártunk Húsvétkor, jó volt, de fárasztó is. Húgom most ballagott, öcsém most jött haza villámlátogatásra Londonból, éjszaka járathoz én mentem fel a reptérre érte. A ballagásból nem sokat láttam, hátul tologattam Gerit babakocsiban, vagy a hátamon volt csatos hordozóban, aztán le kellett lépni, mert átázott a ruhája pisitől. Mazsi nem nagyon maradt meg a fenekén hol a nagynénémmel sétált vagy öcsémmel. 3in1 babakocsinkat sikerült eladni.

Hát most ennyi.

Szólj hozzá!

Címkék: nem húsvét ballagás betegség evés alvás london reflux öcsém

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr212869237

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása