Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Mi, elkényeztetett nők

2007.04.24. 20:43 sylblog

Ebédközben mosogatásra terelődött a szó köztünk, nők között. A szabadtéri főzőcskéhez javasoltam, hogy inkább műanyag tányérokat és poharakat vegyünk, mert egy 25 fős társaságnál könnyebb az étkeztetést lebonyolítani, mint hogy egytálcás, köralakú mosogatóban kínlódni a folytonos mosogatással. Nem tetszett az ötlet, muszáj elcipelni a tányérokat és egyéb étkezéshez való cuccot (hozzáteszem egy kerti partihoz nem igazán illik, ahol "mackóban" és sport cipőben fogunk rohangálni egész nap, ez nem operabál)
Erre javasoltam, hogy ha ugyis jó idő lesz a "tett helyszínén" kerítünk két nagy lavort (egyikben mosogatószeres lötyis viz, a másikban tiszta és a egy  az egyik kerti asztalon konyharuhán száradnának az  tányérok, poharak)
Hatás: óriási felháborodás, ki hallott még arról HOGY LAVORBAN MOSOGATUNK....
Na ennyit a logikáról, hozzáteszem, a BOGRÁCSOT ÉN SEMMIKÉPPEN NEM LAVORBAN MOSOGATOM.Alapos zsítalanítás után (papírtörlővel), megfelelő helyen slaggal jó lecsapatnám, de hát kortársnőim modern gondolkodással csak EGY ALULMÉRETEZETT, EGYTÁLCÁS MOSOGATÓBAN (mini teakonyha) hajlandóak tevékenykedni......

Itthon, amikor készült a lakás a konyha kis méretei miatt nem tudtuk elérni, hogy kéttálcás mosogatót helyezzenek el. A kétfázis -elárulom- megoldottuk, mert muszáj, drága a víz és a gáz. Bizony, egy nagy méretű műanyag vájling áll rendelkezésre a hétvégi főzőcske romjainak eltakarítására. Sok mindenbe a férjemmel nem értünk egyet, de ez az első pillanattól egyértelmű volt, amikor beköltöztünk, hogy így csináljuk....;)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr7663091

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása