Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

All in one azaz instant férfi startra kész

2007.06.03. 20:22 sylblog

Elutaztunk egy haverunk 30. szülinapjára, számítottam rá, hogy a kerek évforduló sok mindent ki hoz a srácból. Nem gondoltam volna, hogy a kerek évforduló, alkohol e és egy hosszú kapcsolat megszakadásának együttes hatásaként milyen kapuzárási pánik tör ki rajta.

Alig múlt két hónapja, hogy találkoztam vele, párosan vártuk őket vendégségbe, de csak egyedül jött. Akkor annyira friss volt a szakítás, hogy egész este csak az exről mesélt....
Aztán belevetette magát a társkeresésbe  egy hét múlva, pár ezer forint ráment  netes-mobilos társkeresőre. Görcsös randizgatás, esélylatolgatás, több leányzó talonban tartása összefoglalva. Majd a felismerés mindegyik lánynál:
"Én nem akarok semmi különöset, csak legyünk barátok. Én nem akarok tőled semmit"
A körítésről e felejtettem szólni. A srác a folyamat felgyorsítása végett a legújabb vodafone reklám poénhoz hasonlóan előadja a csajoknak rögtön az elején, hogy neki kész élete van. Ő eleget váltott munkát, lakást stb. Tessék ebbe besétálni és alkalmazkodni és jöhet a családalapítás, közös rezsi fizetés. Most már ő hozzá alkalmazkodjanak és ne fordítva. Minden készen áll startra, a közös életre.
Hmm.....értem, hogy kell egy társ, de ilyen áron, azonnal???
Nem csodálom, ha elmenekülnek.....
Azért nem féltem a srácot, a jéghátán is megél, amibe belevág az biztos, hogy összejön az élet más területén.
Remélem egy lány mellett lenyugszik.....nem mindig jó 120%-n pörögni.

Szólj hozzá!

Címkék: férfi vodafone társkeresés randi instant

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr1591996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása