Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Családfa

2007.09.29. 16:35 sylblog

A húgom a suliban azt a feladatot kapta, hogy állítsák össze a családfáját. A két nagymama nagyon szépen összeszedte húginak két család felmenőit. Nagyon örültem ennek, mert eddíg ilyen dokument nem nagyon született a családban. A férjemnek mondtam, hogy lesz ebből egy példány nekünk is. A férjem családfáját az egyik unokatestvére szedte össze egy pár éve, amiről szóban többször hallottam, de nem láttam. Húgomnak ígértem, hogy megpróbálom megszerezni, addíg is mi a gyakorlatban szeretnénk folytatni a két család összekapcsolását;)

Elgondolkodtam, hogy magyarnak valljuk magunkat, de a génjeinkben mindenféle nemzet keveredéséből vagyunk leszármazottak. Ledöbbentem, amikor a férjem azt mondta, hogy nem szeretné meg tudni, hogy mondjuk valamelyik felmenőjének bármilyen köze lenne zsidó valláshoz például. Inkább letagadná. Vagy, ha valamilyen arabus vérvonal lenne, akkor már romának érezné magát (tisztátlannak éreznnék magát?!)

Undorító, hogy milyen világfelfogás fertőzi meg az embereket. Mindig elfelejtjük, hogy a múlt határozza meg a jelent és a jelenben gyökeredzik jövőnk.

Szólj hozzá!

Címkék: jövő zsidó múlt nemzetiség jelen családfa leszármazottak

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr39180690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása