Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Elengedett barátság

2007.12.01. 19:53 sylblog

Réges-régen volt egy barátság, amiről azt gondoltuk, hogy nem inoghat meg. Nagyon  különböztünk, engem a gyakorlatiasabb dolgok érdekeltek, barátnőmet inkább a szakkönyvek.
Főiskolára, egyetemre kerültünk, támogattuk lelkileg egymást. Barátnőmnek a támasz azért kellett, mert még felnőttként is rövidre volt fogva, én megértettem és elfogadtam. Sokat jártunk együtt szórakozni, éjszakakákat átvirrasztottunk. Nehezen nyílt meg igazán barátnőm az embereknek, fiúknak. Ott voltunk egymásnak, gyerekesen viháncoltunk apróságnak tünő dolgokon. Arról ábrándoztunk a suli után kit hová sodor a szél és hogy fogunk családot alapítani. Aztán az életünkbe beköszöntött egy időszak, amiről utólag úgy gondolom, hogy feje tetejére állt akkor minden az életünkben. Párhuzamos kapcsolatok, hazugságok, józan ész nélküli döntések, kalandvágy, szórakozás, izgalom és a nagy pofára esés, mindkettőnknek. Túl sok mindent osztottunk meg egymásról egymás közt.
A barátság szétrobbanása az eljátszott bizalom volt. Az, hogy nem vettük észre mi az ami összeegyeztethető normál erkölcsi renddel és mi nem. Én haragot nem tartok, megbocsátani megtudod. Vezekeltem eleget, marcangoltam magam miatta, de rájöttem fölösleges. Élem az életem, új utakon járok évek óta, házasságban.
Ma ott tartunk, hogy nem ismer meg az utcán, keresztül néz rajtam. Eleinte még köszöntem, ő nem fogadta, aztán feladtam.
De kellő távolból figyelem, mi történhet vele. Most nagyon rossz passzban lehet, meghalt az apukája. Az újságban olvastam a gyászhirdetést, sajnálom.
Amikor legutoljára láttam a városban, beesett szemekkel és lefogyva jött velem szembe, mint árnyjáték. Kívánom, valaki mellett találja meg a boldogságot és jöjjenek sorba a gyerekek.Talán az édesapja is ennek örülne a legjobban.
Amit igaz barátságnak vélsz, sokszor az is felszínes, nem tudhatod, hogy igazából mit gondolnak felőled. Rájöttem, néhány dolgot leszámítva csak a párom lehet azaz ember, aki igazán megérthet.

2 komment

Címkék: halál hazugság barátság

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr18249123

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

donofrio 2007.12.01. 20:33:44

Jó,hogy hiszel ebben!Csak nehogy úgy járj,mint a barátnőddel!Én így jártam ,majdnem 30 év után!

sylblog 2007.12.02. 19:14:18

Harminc év hosszú idő, de azt mondom, sok krizis helyzet lehet az életben, amiből muszáj felállni. Ez viszont sokszor időbe telik. Mondhatnád könnyen beszélek, mert valószínűleg jóval fiatalabb vagyok nálad.
Ismeretségi körben történt példa rá, amit irtál. Én úgy gondolom, hogy talán az a legfontosabb, hogy egy hosszú kapcsolat után az ember ne a hibákat keresse folyton, lekösse magát inkább, hobbit találjon magának, amiben örömét leli.
Az már nehezebb kérdés, hogy talál-e párt magának.
süti beállítások módosítása