Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Szülés utáni kajálás logisztikája:)

2008.08.20. 16:47 sylblog

A nyelőcsövem továbbra is ég, főleg ha vízszintesbe kerülök. Segítségül hívtam a szoptatós párnámat, felpolcolom magam az ágyon és "karosszéknek" használom a szopipárnát. Ezt a funkcióját még nem használtam ki, de jó:), mert kényelmesen meg tudom támasztani így a derekamat és pihengetni is tudok.

Átnéztem jó pár oldalt, hogy szoptatás időszakában mit lehet majd enni. Kicsit elszomorodtam, mert ősszel egy csomó olyan dologról le kell mondanom, ami szezonális és imádom.Pl. káposzta (főleg lilakáposzta). Úgy ahogy van, az összes k-betűs zöldség kiesik. Az eddig is stimt volt, hogy fűszeres kaják ki lőve, de hogy még narancsot, szőlőt sem ehetek majd, az annál jobban elszomorít.
A férjem igényeit végig gondolva, ez az jelenti, hogy két teljesen különálló étrendet kell kialakítani és közösíteni a főzés logisztikai megszervezésében elég nehézkes. A szülés után pár hétig megoldjuk hétközben legalább apukának a heti kajáját, mert elég kényes a rendelős kajákra....Hétvégén megoldjuk majd közösen. Addíg néhány főzőleckét adok a férjemnek, hogy ne legyen gondja pl. nekem összeraknia egy krumpli vagy zöldbab főzeléket;) Annyira nehéz dolog talán nem lesz, mert alapvető konyhai fortélyokat tudja, csak a habarás és rántás műveletét utálja, mióta egyszer elrontotta....De valamikor el kell kezdeni férjeknek is....:)

Szólj hozzá!

Címkék: konyha szoptatás apuka párna étrend főz szoptatós

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr44624781

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása