Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Kávézás babával, papával

2008.10.06. 08:54 sylblog

Tegnap úgy érzem nagy mérföldkőhöz érkeztünk, amióta bővült a család kis Mazsolával 5 hete. Déli etetés után tisztába raktam gyerkőcöt és mondtam apucinak szedelőzködjünk, mert ragyogó idő van, megyünk sétálni. Pelenkázó táskát felkaptam, átnéztem mit rakjak be 1,5 órás sétához, tartalék törlőkendő, pelenkázó felszerelés. Plusban vettünk magunknak rágcsálnivalót, így vasárnap délután egyáltalán nem volt tömeg. Tehát kismamának akkor kell vásárolni, amiko az emberek többsége nem ezt teszi. Akkor könnyebb közlekedni...Belvárosban az egyedüli még teraszos helyet megcéloztuk és beültünk lazításképp meginni kávét és egy kapuccinot. Ja kávét a párom itta. Ahogy kiléptünk az ajtón a gyerek elaludt, amikor hazaértünk, meg se mozdult.Durván 4 órát aludt, de természetesen beraktam ágyikójába. Estére megint nyüzge volt, babakocsi és bundazsák újra elő, 10 perc múlva elaludt. A sok teendő miatt lassan haladok a Suttogós könyvvel, de úgy döntöttem felütöm az alvással foglalkozó fejezetnél. Elég érdekes tippeket olvastam. A ma éjszakai etetésnél már alkalmaztam is egy tippet: álometetést csináltam, ami azt jelenti, hogy nem ébresztettem fel, csak egyszerűen minimális fénynél melltettem. Fel se ébredt. Büfiztetnem se kellett. Reggel 5.15-ig aludt utána.

Na megyek is mert, nagyon belehúzott az alvásba gyerkőc és itt az ideje az etetésnek már nagyon...Napirendről még mindig nem beszélhetünk, még mindig azt mondom ismerkedünk egymással. A fürdetés este 17.30-19.30 között szoktuk megejteni, alvásától függően.

Szólj hozzá!

Címkék: apa alvás éjszaka séta baba suttogó kávézás szopi teraszos álometetés

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr20698347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása