Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Újabb fejlődési szakasz, 5 hetesek vagyunk

2008.10.08. 09:58 sylblog

Tegnap hajnaltól fél tízig alig bírtam a gyerekkel,  etetés után volt egy kis hasi görcs, de azt kimasszíroztam belőle és nagy széllel távozott, ami bántotta. Nagynéném nem sokkal megérkezett, betettük ágyikójába kis Mazsolát és láss csodát, magától el volt vagy egy órát, aztán bealudt. Ekkor eszembe jutott, hogy kimondottan a babakocsiba szánt takarók még nincsenek, el robogtam autóval a JYSK-be. Célirányosan a BASIC márkájú polártakarókat kerestem és meg is találtam. Vettem két fehér puha fehér polár takarót 499,- Ft/db áron és egy kék polár takarót is vettem 999,- ft-ért.

Délutáni sétánál fel is lett avatva az egyik fehér takaró, jól kibugyoláltam a mózesrészét a kocsinak, aztán a baba levegőtetőzsákjára ráhajtottam.

Ma éjszaka annyit aludtam, mint még eddig soha a szülés óta. Köszönet érte a férjemnek. Ugyanis esti fürdetés, szoptatás után ágyba lettem 9-kor zavarva. Sajnos babuci nyügös volt, be raktuk megint babakocsiba és levegőztetés oldotta meg a dolgot. Öt percenként kellett a kieső cumit visszarakni a szájába. Amikor a cumi visszarakás gyakorisága csökkent, akkor beljebb húzta a párom a babakocsit, de továbbra is nyitva volt erkélyajtó, aztán egyszer csak elaludt. Éjjel egykor bedurrant mellemet szívógattam lefele a tejtől, de a baba mélyen aludt, nem volt szívem felébreszteni. Éjjel 3-kor érzékeltem, hogy mocorog, de még nem ébredt fel. Beosontam, szó nélkül óvatosan félhomályban kivettem ágyikójából és mellre tettem (hajnali 3-as szoptatás előtt is kellett fejnem tejet, mert nagyon teli voltam). Félórás szopi után szépen visszaaludt és egészen 6-ig aludt. Reggeli szoptatás után kb. 15 percet kellett foglalkozni vele, aztán magától jól el volt az ágyban, azóta is alszik:) Lassan azért felébresztem, mert éhes lesz nagyon.

Már nem csak a hangok felé és érdekes, színes játékok felé forgatja a fejét. Tegnap egy plüs játékot egyértelműen meg akart szerezni, kb. 20 cm-es távolságban volt tőle, addig mocorgott, amíg fel nem lökte a plüsjátékot. Apuci videon megörökítette a nagy eseményt. Egyértelműen nem véletlen volt, hogy fellökte a játékot. A kezével a mozgást nem tudja koordinálni, de látszik már, hogy egy-két hónapon belül ez is megtörténik.

Szólj hozzá! · 1 trackback

Címkék: játék videó jysk 5 baba hetes hangok mozgás plüs polártakaró

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr98702465

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Get Cheap Domain 2019.04.07. 20:33:23

MAP Health Watch – Magyar fejlesztésű okosóra ment meg a szívinfarktustól - Kocka blog

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása