Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

7. hét babával, újdonságok, változások

2008.10.22. 14:29 sylblog

Ezen a héten már "csökkentett" segítséget kaptam családtól, el következett az pillanat, amikor napközben, vagy egész nap teljesen egyedül, vagyis én és a kis prücök vagyunk együtt.

Két alkalommal már egyedül mentem sétálni babakocsival, jó kis torna. A menet következő: Anyu felöltözik, kis Mazsolát tisztába teszem. Aztán a babakocsi alvázát fogom leviszem, kilakatolom földszinten. Előtte beöltöztetem a srácot, berakom mózesba vagy az ágyába, kinyitom erkélyajtót vagy ablakot, hogy rá ne melegedjen a ruci. Miután babakocsi vázát levittem (www.titiland.net), mózessel, pelenkázó táskával lemegyek, rápattintom a vázra a mózest, és lehet is indulni. (a vázhoz képest gyerekkel együtt van jó súly, és csak egyre nehezebb lesz). Az egész folyamat cakkum-puder, ha én is átöltözök, kb. 10 perc.

Főzni továbbra is lehetetlenség gyerkőc mellett, kajám még a héten van, utána anyucinak és apucinak rendelem. Kicsit bátrabb lettem az étkezés terén, mivel jól érzékelhetően már nem olyan érzékeny a csöppség pocija.

Suttogó könyv ide-oda, nem én diktálom a napirendet, hanem a babánk, de jó időzítéssel "műxik" picur . Pontosan tartja az időpontokat némi rugalmassággal.

Napirendünk:

05.00-06.00 között Első reggeli étkezés, ami 30 perc.

05.40-06.40 El van az ágyában és szopi után jön egy hatalmas kaki, nem alszik vissza sokszor emiatt. Éjszaka a fürdetés utáni esti etetéstől nem kakil, ezért ez ipari mennyiség. Kb. egy hete állt be kis Mazsolánknál ez a rend.

07.00-09.00 között el van ágyikójában, játszik, próbálgatja hangocskáját, vagy elalszik. Addíg anyu ráncba szedi a lakást és magát, megy a mosógép (babás és fehér cuccok), reggelizek, vasalok, kis takarítás (söprés, kádsúrolás ilyesmik).Nagy takarítást apuci végzi, vagy valaki a családból.

08.00-09.00 Következő étkezés, ez után szoktunk délelőtt sétálni menni.

10.00-12.00 között séta, ilyenkor jól bealszik, ebéd bealvástól függ. Amikor hazaérünk nem biztos, hogy felébresztem, mert többször előfordult, hogy 4 órás időközönként kért napközben is enni. Ebédet attól függően szervezem magam számára, ahogy következik az ő étkezése, vagy előtte eszek, vagy utána.

Ebéd után: nem alszik be rögtön, mert rendszeresen jön még egy kaki ebéd után. Újra tisztába teszem, aztan játszik és magától elpilled, elalszik vagy csak úgy el van. A délutáni étkezés előtt még néha egy séta belefér. A délután alvás néha hosszúra nyúlik.

15.30-16.00 Szopi, kb. ekkor ér haza munkából apuci, az én kezembe nyüzge, mintha tudná, hogy apja mikor haza. Ekkor apuka átveszi a kis babucit és mindjárt helyre áll nála a rend és nevetgél. Egy kis játékidő.

16.00-18.30 között intézzük bevásárlást, vagy valamilyen elintézendő dolgunkat (csekkbefizetés pl., bank, stb.).Ilyenkor néha "kimenős" vagyok. Vacsora nekünk

18.30-19.30 között fürdetés, esti szopi

20.00-20.30 tájékán babát lefektetjük, utána én is aludni megyek, apuci vigyázza gyerkőc álmát, ha felriadna. Aztán 22.00 tájékán ő is aludni tér.

24.00-01.30 között éjjeli szoptatás: álometetés.

Szólj hozzá!

Címkék: séta baba babakocsi napirend suttogó titiland kajarendelés

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr46726427

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása