Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Zombie anyaautomata

2008.11.25. 15:12 sylblog

Zombie vagyok:(.Napi 3-4 óra alvás, gyerek se alszik többet néha.Evészet, széklet, ok. Nem beteg, nem lázas, de hisztis. Vagyis nem tudom, hogy minek mondjam. Ha fenn van és nem a pelenkázón van vagy nem a mellemen van, akkor felhergeli magát és sír, aztán ordít.Egy darabig el van a karomban, aztán kezdődik az egész előlről.Folyósonkról behoztam a babakocsit, próbálom abban ringatni a majdnem 3 hónapos gyerkőcünket, mint egy-két hetesen.Ha megáll a kocsi,  újra kezdi.Napközben nem hajlandó aludni, max. álomba sírja magát.A mellemen is cumizott, csak pár percig hatásos. Ilyenkor mindent check-olok:van-e kaki, pisi?Nem szorítja-e a pelenka?Kell-e orrszívózni?Nem fázik?Éhes-e?
Éjszaka újra 3 óránként etetek, mert éhes a gyerek.Lefektetni hajnali 3-6 között nem tudom, reggel 6 után meg már alszik el.:(((((
 

Szégyellem, a lakás kezd az előbbiek miatt szétfolyni.Már ott tartunk, örülök, ha kenyeret, felvágottat betudunk szerezni, mert a gyerkőc két emberes.Apa is fáradt.Évvégi hajtás-pajtás, nem akarom éjszaka rá tukmálni a gyerekkel való törődést, de így is reggel kapok +5 percet, azzal, hogy tisztába teszi a gyerkőcőt.Valahogy kikóválygok szobából, tejgyűjtő kagylót és kis rongyocskákat megtalálom és ANYAUTOMATA GÉPKÉNT A MELLEMRE RAKOM A GYERKŐCŐT.Szoptatós párnáról lehúztam a huzatot kimosni, aztán véletlenül kihúztam a párna töltésének a zipzárját. Csakúgy gurultak szana-széjjel a műanyag mikrogyöngyök a szobában. Szóval szerencsétlenkedek.....Próbáltam összesöpörni, elég vicces lett, mert statikusan feltöltődtek a gyöngyök és vonzották egymást. A sepréssel még inkább feltöltődtek, mert a laminált parkettának műanyag (epoxi) bevonata van.

Ma akartam volna menni a délutáni rendelésre, hogy beadják nekem a Fluval influenza elleni védőoltást, de annyira nyügős a gyerkőc, hogy nem megyek.Max. a boltba alapélelmiszerekért. Addíg apa hadakozhat a gyerekkel.

4 komment

Címkék: anya gép oltás influenza parketta párna zombie laminált szoptatós szopipárna mikrogyögy

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr85787880

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

essz · http://www.bubukedves.blog.hu 2008.11.27. 23:12:38

próbáltatok cumit?
kézben ringtava sem OK?
vagy hordozóban?

sylblog 2008.11.29. 11:44:36

Kézben ringatva el van, de órákig nem tudom tartani a kezemben, és nem akarom, hogy túlságosan hozzászokjon. Cumit két hetesen adtunk neki, csak akkor kell neki, ha nagyon nyügős, de most ezt is kiköpte.Hordozót csak ideiglenes szállításra használom, hordozó kendő beszerzése ügyintézés alatt.

essz · http://www.bubukedves.blog.hu 2008.11.29. 17:19:49

bubu már régóta ilyen, mármint csak ha kézben sétálunk vele hajlandó abbahagyni a bömbölést..
nekem már jó fáradtak is a karjaim, így az a rendszer, h amíg bírom viszem, utána hallgatom. nincs mese.
bubu se cumis.
még ha popoját ütögetem, néha akkor is elhalgat.

sylblog 2008.11.30. 13:05:21

Nekem is sajogknak a karjaim, de legalább izmos leszek...;)popóütögetés nem rossz nyugtató trükk
süti beállítások módosítása