Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

  • sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Hideg front, meleg front, a babám könnyeket ont.....

2009.01.05. 20:24 sylblog

Hideg front, meleg front, a babám könnyeket ont..... Ez a mai szlogen sajnos:((((.Tegnap este szépen leraktuk aludni a Kis Mazsolát, aztán 23.30-kor keserves sírására ébredtem.Csukva volt a szeme, vonaglott a kiságyban, hasra fordult, keze-lába járt. Karomba vettem, dudoltam neki, simogattam homoklokát (fenntről lefelé az orrnyereg irányába, ez altatásnál nála nagyon hatásos, általában.).Nagy nehezen sikerült megnyugtatni, de óránként keltem hozzá. Se pisi, se kaki, éhség megszüntetve, orrszívás meg volt, továbbra is sírt. Reggel tovább folytatódott a sírás, alíg evett.A havazással párhuzamosan egyre jobban ordított, már teljesen készen voltam, aztán délutánra hidegre fordult az idő és 200 ml lefejt anyatej megivása után elaludt....
Ma annyit sírt, hogy folyton orrszívóztunk, mert annyi orrváladéka volt. ARIANNA márkát használok orrszívó porszívóból, aminek kópó alkatrésze a szívófej, UGYANIS A CHICCO-S FERTŐTLENÍTŐ OLDATBA TÉVE MEGREPEDEZIK. Ezt elfelejtették ráírni a dobozra, hogy ne rakjam fertőtlenítő oldatba. Amúgy korrektek, mert 10 perccel ezelőtt írtam a weboldalukon az ügyfélszolgálatnak, hogy hol, mennyiért lehet szívófejet pótba beszerezni és már hívtak is. Lényeg, hogy a weboldalon meg lehet rendelni vagy akár telefonon is postai utánvéttel 200 ft/db+postaköltség. Felénk csak egy gyógyászati segédeszköz boltban kapható 400 ft/db áron. Összeszedem környezetembe kismamák igényeit min. 10 darabot megrendelek, sokáig fogjuk használni szerintem a készüléket, így jobban megéri.

 

Szólj hozzá!

Címkék: sírás porszívó rendelés havazás fertőtlenítő chicco fronthatás arianna orrszívó szívófej oldat

A bejegyzés trackback címe:

https://sylvorium.blog.hu/api/trackback/id/tr20860027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása