Sylblog

Terhesség, gyerekvárás és a mindennapok A férjem szerint olyan vagyok mint a jó szilva pálinka, ütős és finom első gyerekes kalandok

Friss topikok

• sylblog: @annie33: Gratulálok, szép nagy fiad van! Akkor a kisfiad nem sokkal fiatalabb az én kisebbik gye... (2012.05.31. 15:05) Hózentróger kerestetik
  • annie33: Szia,megint én, elolvastam néhány blogbejegyzésedet.Én is szakdolgozatot írok, csak én könyvtárosn... (2012.04.30. 00:57) Új év
  • tildy[UK]: Na , orulok, hogy 5os lett a vizsgad:) Hova tudsz majd visszamenni dolgozni? Vagy milyen munkakat... (2012.02.18. 21:19) Szigorlaton túl és innen
  • essz: bubu is csak saját ütemben, de akkor villám gyorsan állt át. kb 1 hét kellett az egészhez, most má... (2011.08.08. 14:58) Mazsi szobatisztul (lassan)
  • Lusthie: huhh bátor vagy! nem túl jó, de legalább már tudod, mi a baj :( (2011.07.26. 16:58) Diagnózisom:reflux (GERD)

Házon kívül baba majális

2009.05.04. 16:19 sylblog

Anyu, apu pár héttel ezelőtt azon vitatkozott, mi légyen a hosszú hétvégén.  A kérdés az volt, hogy: gyerekestül, mindenestül jelenést produkáljunk anyósoméknál nagy családi banzájon (majálisozás, bográcsozás) vagy csak Apu megy egyedül (kikapcsolódni) vagy gyerek nélkül ketten. Apu két tűz között, elvárás: vigyük már az unokát (még nem voltunk lenn náluk). Gyerkőc nincs egyáltalán hozzászokva tett ide-tett oda effektushoz és tömeges családi ajnározáshoz. Határozottan kiálltam amellett, hogy ne most kísérletezzünk Mazsolán, hogy ismeretlen terepen, pár száz km-re, hogy bírja a strapát. Egy ilyen banzáj, nem neki való (tapasztalat: kisvárosi rendezvény). Majd nyugodtabb körülmények között, két hétre lemegyünk júniusban "nyaralni", lesz ideje átállni és az ottani körülményeket megszokni.
Végül az lett, hogy Apu velünk volt elsején. Némi sör és lángos majszolgatása közepette sétáltunk nagyokat. Aztán másnap Apu egyedül lement anyósékhoz. Így volt szerencséje gyerkőc zsivaj nélkül sörözni, haverokkal jót dumcsizni. Mi meg Mazsival átmentünk anyumékhoz. Anyuméknál viszont már sokszor volt Mazsola, ismeri a környzetet, az utazó ágyat, de éjszakára most volt elősszőr itt. Gyorsan eltelt a nap, élvezte, hogy nagypapa szórakoztatja, nagynéni játszik vele, nagyi (anyum) eteti.

Éjszaka együtt aludtunk (egy szobában), ugyanannyiszor riadt fel, mint itthon, de végig aludta az éjszakát. Fürdésnél volt sírás, miután rájött, hogy nem a saját kádjában van, hanem anyáéban;) (31 éves kád).Bár ugyanolyan színű, ami Mazsolának van, kiszolgált már három testvért.

Ui.: Négykéz lábra emelkedik most már Mazsola baba, egyedül 95%-san felül.

Szólj hozzá!

Címkék: hétvége sör utazás majális kívül ül anyós nagymama bográcsozás kád hosszú házon

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.